کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

پرونده املاک نجومی به کجا رسید؟/ قالیباف توضیح دهد!


کد خبر : ۳۶۷۲۷سه شنبه، ۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۶:۲۸۳۸۳۹ بازدید

عضو شورای شهر تهران با طرح این پرسش که پرونده املاک نجومی سرانجام به کجا رسید، گفت: قالیباف باید در مورد این املاک به شورا توضیح دهد.

عضو شورای شهر تهران با طرح این پرسش که پرونده املاک نجومی سرانجام به کجا رسید، گفت: قالیباف باید در مورد این املاک به شورا توضیح دهد.

به گزارش ایران‌جیب به نقل از ایلنا، عباس جدیدی در جلسه امروز شورای شهر تهران با اشاره به اهمیت قانون گفت: اگر خداوند می خواست مو را از ماست بکشد، مجبور بود ۳ تا ۴ جهنم دیگر هم بسازد تا همه در آن جای گیرند. قانون برای همه یکسان است و همه باید به قانون احترام بگذارند.

این عضو شورای شهر ادامه داد: آیا ما فقط کارخانه تولید مصوبه هستیم؟ باید گزارش تشریحی از  مصوبات شورای چهارم ارائه شود تا این پاسخی به حمله‌هایی باشد که در شبکه مجازی به ما می‌شود.

او با اشاره به اینکه شورای شهر تهران میدان جهاد و خدمت است، افزود: شورا باید در مقابل عملکردش پاسخ دهد. باید بگوییم  آیا وکیل خود بودیم یا مردم؟ آیا شورای شهر بودیم یا شورای شهرداری؟

جدیدی ادامه داد: مسئله املاک نجومی چه شد؟ آیا فقط منوط به قبل از انتخابات بود؟ مسئله املاک انتفاعی و غیر انتفاعی باید مشخص شود‌. قالیباف باید در مورد این املاک به شورا توضیح دهد. من در مورد این املاک به سازمان املاک نامه دادم، اما دیگر دربان این اداره هم پاسخ ما را نمی‌دهد.بحث ما خواستن نیست، بحث ما نتوانستن است.

او در انتهای تذکر خود افزود: با این اختیاراتی که الان از طرف شورا به شهرداری تعلق گرفته است٬ وقتی شورای پنجم هم بیاید فرقی نمی کند.

چمران در واکنش به سخنان جدیدی گفت: اولا به اعضای شورا کسی ملک نداده است. دوما این املاک نجومی نبود و تنها این گونه مطرح شد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها