کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

متهم: تجاوز نکردم، به خواست خودش آمد


کد خبر : ۳۶۷۲۲سه شنبه، ۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۹:۱۴۳۲۴۲ بازدید

پنجم شهریور پارسال زن 27 ساله‌ای به‌نام «رویا» به اداره آگاهی تهران رفت و از مردی به‌نام «حمید» - 32 ساله – شکایت کرد.

گروه حوادث- پنجم شهریور پارسال زن 27 ساله‌ای به‌نام «رویا» به اداره آگاهی تهران رفت و از مردی به‌نام «حمید» - 32 ساله – شکایت کرد.

 او گفت: «مرد جوان من را به خلوتگاهش در شمال تهران کشانده و بعد هم نقشه شوم‌اش را اجرا کرد.»

به گزارش روزنامه ایران، پس از این شکایت، حمید با ردیابی‌های پلیسی در خانه‌اش دستگیر شد و با صدور قرار از طرف بازپرس به زندان افتاد تا اینکه دیروز در شعبه پنجم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی «بابایی» و با حضور «قاضی تولیت» - مستشار دادگاه – محاکمه شد.

در ابتدای جلسه دادگاه زن جوان در جایگاه ایستاد و در شرح واقعه گفت: «تقریباً سه ماه قبل از این ماجرای تلخ، حمید به عنوان بیمار به مطبی که منشی‌اش بودم مراجعه کرد و پس از چند جلسه دیدار به من اظهار علاقه کرد و خواستار ازدواج با من شد تا اینکه یک روز از من خواست برای آشنایی با خانواده‌اش به دیدن آنها بروم. اما او به این بهانه مرا به آپارتمانش کشاند و ضمن آزار و اذیت، به من تعرض کرد.»

سپس «حمید» در دفاع از خود گفت: «قبول دارم که در این مدت با رویا دوست بودم و حتی با او رابطه داشتم اما این رابطه به خواسته خودش بوده و ادعای تعرض به او را قبول ندارم. من فریبش نداده‌ام بلکه او با پای خودش به آپارتمانم آمده بود.»

قضات پس از شنیدن اظهارات متهم با توجه به اسناد پزشکی قانونی او را به خاطر رابطه نامشروع به 99 ضربه شلاق و یک سال تبعید به یکی از شهرهای دورافتاده محکوم کردند.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها