کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

تسهيلات جعاله مسکن دو برابر شد


کد خبر : ۳۶۷۱۳سه شنبه، ۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۰:۴۲۳۰۶۶ بازدید

مدیر امور ارتباطات و بازاریابی بانک مسکن گفت: تسهیلات جعاله مسکن از 10 به 20 میلیون تومان افزایش یافت.

مسعود ايزدی اعلام کرد: براساس مصوبه نيمه ارديبهشت امسال در شورای پول و اعتبار، سقف تسهيلات جعاله (تعمير) مسکن قابل پرداخت توسط بانک مسکن، از 10 ميليون تومان به 20 ميليون تومان افزايش يافت.

ايزدی افزود: مطابق دستورالعمل تدوين شده در بانک مسکن برای نحوه پرداخت تسهيلات 20 ميليون توماني جعاله، اين تسهيلات جديد،‌ صرفاً به کسانی که قصد خريد آپارتمان با استفاده از تسهيلات خريد بانک مسکن را داشته باشند، تعلق مي­ گيرد.

مدير امور ارتباطات و بازاريابی بانک مسکن در اين باره تصريح کرد: مشتريان تسهيلات جعاله مسکن،‌ دو دسته هستند. دسته اول، افرادی که به قصد تکميل قدرت خريد مسکن، علاوه بر دريافت تسهيلات خريد مسکن،‌ تسهيلات جعاله نيز از بانک دريافت می کنند و دسته دوم نيز شامل افرادی می ­شود که از تسهيلات جعاله،‌ برای پوشش هزينه‌های تعمير و بازسازی آپارتمان خود، استفاده می ­کنند.

بر اين اساس، سقف تسهيلات جعاله قابل پرداخت به دسته اول، 20 ميليون تومان تعيين شده است و برای دسته دوم متقاضيان اين نوع تسهيلات نيز،‌ سقف تسهيلات جعاله، حداکثر 10 ميليون تومان است.

ايزدی همچنين در تشريح نکته کليدی دستورالعمل پرداخت تسهيلات جعاله مسکن،‌ گفت: شعب بانک مسکن در سراسر کشور، آمادگی دارند، تسهيلات جديد جعاله مسکن را تاپايان شهريور امسال،‌ به متقاضيان پرداخت کنند.

بر اين اساس اعطای تسهيلات جعاله تا سقف 20 ميليون تومان به متقاضيانی که تا پايان شهريورماه سال جاری همزمان با تسهيلات فروش اقساطی خريد مسکن (اعم از انفرادی و زوجين) به تشکيل و تکميل پرونده اقدام کنند، با ارايه انواع وثايق قابل قبول بانک وفق ضوابط و مقررات موضوعه امکان پذير است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها