کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

معرفی بهترین پاور بانک‌ها برای گوشی‌های موبایل


کد خبر : ۳۶۶۸۷دوشنبه، ۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۱:۲۶۷۵۲۲ بازدید

در این مقاله قصد داریم به معرفی 7 مورد از بهترین پاور بانک ها برای گوشی‌های همراه با قیمت جهانی و قابلیت های آنها بپردازیم.
معرفی بهترین پاور بانک‌ها برای گوشی‌های موبایلمعرفی بهترین پاور بانک‌ها برای گوشی‌های موبایل

گجت‌نیوز- در این مقاله قصد داریم به معرفی 7 مورد از بهترین پاور بانک ها برای گوشی های همراه با قیمت جهانی و قابلیت های آنها بپردازیم.

وقتی به عمر باتری گوشی های هوشمند مدرن می‌رسیم، تنها می‌توان آن ها را با یک جمله توصیف کرد: ناکافی هستند.

با وجود این که اپل جک هدفون 3.5 میلی‌متری را برای استفاده از یک باتری بزرگتر در گوشی های خود حذف کرد، با وجود پیشرفت در تکنولوژی باتری ها و تراشه‌های قدرتمند کارآمدتر در گوشی هایی مانند گلکسی اس 8 سامسونگ و همچنین با وجود عملکرد بی‌نقص گوگل در بهینه سازی سیستم عامل اندروید و گوشی های پیکسل، عمر باتری ها هنوز هم برای کاربران رضایت بخش نیستند. این دقیقا همان چیزیست که کاربران در انتظار بهبود آن در گوشی های هوشمند هستند.

اما در حال حاضر یک راه حل خیلی سریع برای حل این موضوع وجود دارد که هم بهترین است و هم تنها راه ممکن خواهد بود. ما در مورد پاور بانک ها صحبت می‌کنیم که شما می‌توانید با هزینه‌ای 50 دلاری (حتی قیمت برخی از آن‌ها به 10 دلار هم می‌رسد) یکی از آن‌ها را تهیه کنید و زمانی که به گوشیتان نیاز دارید، با آن شارژش کنید. همین بهانه‌ی خوبی شد تا ما در این مقاله به معرفی 7 مورد از بهترین پاور بانک های موجود در بازار جهانی بپردازیم. این محصولات برگزیده‌ای از بین هزاران پاور بانک موجود هستند و مجموعه‌ای از مزایای جذاب را ارائه می‌دهند. بیاید همین حالا به معرفی آن‌ها بپردازیم.

Jackery Bolt
← کابل‌های میکرو یو اس بی و لایتنینگ، ارزش خرید بالا در برابر پول پرداختی

Jackery Bolt

پاور بانک Jackery Bolt در دو اندازه عرضه می‌شود: یک نسخه کوچکتر 6 هزار میلی‌آمپر ساعتی و یک نسخه بزرگتر 10 هزار و 500 میلی‌آمپر ساعتی، اما هر دو آن‌ها در اغلب قابلیت‌ها با یکدیگر مشابه هستند: راحتی و قابل اطمینان بودن. جالب‌ترین چیزی که در مورد Jackery Bolt می‌توان گفت، ارائه آن توسط دو کابل است تا دیگر به کابل اضافی نیازی نداشته باشید. شما یک کابل میکرو اس دی و یک کابل لایتنینگ اپل به علاوه یک درگاه جداگانه USB A در اختیار خواهید داشت که می‌توانید از آن برای اتصال گوشی های مدرن مجهز به USB C استفاده کنید. مدل 6 هزار میلی‌آمپر ساعتی جکری با قیمت بسیار اندک 27 دلار بسیار به صرفه‌تر است، درحالی که شما می‌توانید مدل بزرگتر آن را نیز با 36 دلار خریداری کنید.
 



Anker PowerCore
← قابل اعتماد، تکنولوژی PowerIQ برای شارژ سریع و امن

Anker PowerCore

انکر برای خود نامی دست و پا کرده است: یک کمپانی که توسط یکی از مهندسان گوگل تاسیس شد تا نشان دهد می‌تواند قابلیت‌های درست و قوی کابل‌های آیفون ها را در قیمتی به مراتب کمتر از آن که خود اپل به فروش می‌رساند، تولید کرد. این شرکت موفقیت خود را در میان صدها کامنت کاربران راضی در وب سایت آمازون یافته است. آنکر همچنین برخی پاور بانک های عالی را ساخته است که به همان اندازه از کاربران بازخورد مثبت دریافت کرده است.

سری پاور بانک های PowerCore این شرکت مجهز به تکنولوژی شارژ PowerIQ هستند که هوشمندانه دستگاه‌های متصل به خود را به رسمیت می‌شناسد و اجازه شارژ سریع و بسیار امن را خواهد داد. شما می‌توانید هر امکاناتی را که خواستید از یک مدل جیبی 5 هزار میلی‌آمپری گرفته تا یک پاور بانک 26 هزار و 800 میلی‌آمپر ساعتی بزرگ به دست آورید و آیفون 6 اس خودتان را 9.7 ساعت روشن نگه دارید. توصیه ما به شما خرید دو مدل 10 هزار و 20 هزار و 100 میلی‌آمپر ساعتی PowerCore است.
 



TravelCard
← فوق العاده کوچک و مناسب جیب، مجهز به کابل های میکرو یو اس بی و لایتنینگ، ارزش خرید بالا در برابر پول پرداختی

TravelCard

تراول کارت یکی از باریک‌ترین و بهترین پاور بانک های حال حاضر جهان است که می‌توانید خریداری کنی. شما می‌توانید خیلی راحت آن را داخل کیف پول خود گذاشته و هر زمانی که به آن نیاز داشتید، همانند یک کارت اعتباری از داخل کیفتان درآورده و به گوشی اندرویدی یا آیفون خود متصل کنید. تنها با قیمت 30 دلار، تراول کارد بسیار مقرون به صرفه بوده و همراه با کابل لایتنینگ و یک کابل میکرو یو اس بی داخلی عرضه خواهد شد.
 



Dynex
← بسیار ارزان، دسترسی جهانی آسوده

Dynex

اگر می‌خواهید یک پاور بانک بسیار کوچک و ارزان را خریداری کنید، Dynex با ظرفیت 2 هزار میلی‌آمپر ساعت می‌تواند بهترین گزینه‌ای باشد که پیش روی شماست. با پرداخت تنها 2 دلار می‌توانید این پاور بانک را خریداری کرده، به گوشی آیفون 6 اس / آیفون 7 خود متصل کرده و یک بار کامل آن را شارژ کنید. حمل این دستگاه بسیار آسان است و می‌توانید چندین مدل از آن را در جیب خود نگه دارید. در واقع، هر کابل آیفون شما می‌تواند قیمتی 10 برابر این پاور بانک داشته باشد.
 



Tzumi PocketJuice
← ارزش خرید بالا در برابر پول پرداختی، دسترسی جهانی آسوده

Tzumi PocketJuice

Tzumi PocketJuice به راحتی در فروشگاه‌های بین‌المللی نظیر BestBuy یافت می‌شود که البته از کاربران امتیاز بسیار بالایی را نیز دریافت کرده است. این یک پاور بانک بسیار قابل اعتماد با ظرفیت مناسب 8 هزار میلی‌آمپر ساعت است که برای چهار بار شارژ کامل آیفون 6 اس / 7 کافی است. این پاور بانک مقرون به صرفه تنها 25 دلار است.
 



Mophine Powestation
← 1 سال گارانتی، قابل اطمینان

Mophine Powestation

پاور استیشن در دو مدل 6 هزار و 20 هزار میلی‌آمپر ساعتی عرضه می‌شود که هر دو گران‌ترین مدل موجود در این لیست نیز هستند. این محصول همراه با گارانتی 1 ساله عرضه می‌شود و موفق شده نظرات مثبتی را از کاربران خود دریافت کند. مدل کوچک آن 50 دلار و مدل بزرگتر آن 100 دلار قیمت دارد، اما اگر شما به دنبال یک گزینه بسیار قابل اطمینان هستید، پاوراستیشن شرکت Mophine دقیقا همان چیزیست که انتظارش را دارید.
 



EasyAcc
← صدها درگاه ورودی

EasyAcc

یکی از بهترین پاور بانک های موجود در این لیست، EasyAcc با ظرفیت 20 هزار میلی‌آمپر ساعت و قیمت 30 دلار است که از درگاه‌های متعدد یو اس بی برخوردار بوده تا بتوانید تمامی دیوایس‌هایتان را با هم شارژ کنید. آن حتی از درگاه دوکاناله 4 آمپری شارژ سریع نیز برخوردار است که بسیار ایمن است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها