کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

بهای جهانی طلا امروز دوشنبه در بازارهای جهانی


کد خبر : ۳۶۶۶۴دوشنبه، ۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۸:۲۳۴۳۱ بازدید

قیمت طلا در آغاز مبادلات امروز دوشنبه در بازارهای بین المللی تحت تاثیر تنش های سیاسی به روند صعودی خود ادامه داد و به بالاترین سطح در یک ماه اخیر رسیده است.

قیمت طلا که روز جمعه با رشد یک درصدی روبرو شده بود، امروز دوشنبه نیز تحت تاثیر تنش های سیاسی و افزایش تقاضای مکان امن سرمایه گذاری به روند صعودی خود ادامه داده و به بالاترین سطح در 4 هفته اخیر رسیده است.

بر اساس این گزارش قیمت هر اونس طلا امروز دوشنبه به بیش از 1266 دلار رسیده است. روز جمعه نیز قیمت طلا با رشد 0.9 درصدی روبرو شده بود. قیمت هم اکنون به بالاترین سطح از اول ماه می رسیده است.

کره شمالی بار دیگر دوشنبه یک فروند موشک بالستیک کوتاه برد شلیک کرده و این موشک در سواحل شرقی این کشور فرود آمده است. این تازه ترین اقدام کره شمالی به شمار می رود و احتمال اعمال تحریم های جدید بین المللی علیه این کشور افزایش یافته است.

ادامه تنش های سیاسی در آمریکا بر سر پرونده ارتباط مقام های تیم ترامپ با روسیه در جریان رقابت های انتخاباتی همچنان موجب نگرانی های زیادی شده است. این پرونده اخیرا ابعاد تازه ای پیدا کرده و جارد کوشنر داماد ترامپ اکنون در مظان اتهام قرار گرفته است.

در حالی که انتخابات زودهنگام بریتانیا در پیش است، تازه ترین نظرسنجی ها نشان می دهد که پس از حمله تروریستی اخیر در شهر منچستر، میزان حمایت عمومی از حزب محافظه کار به رهبری ترزا می نخست وزیر نسبت به یک ماه قبل به شدت کاهش یافته است.

انتشار آمارهای ناامید کننده اقتصادی در آمریکا نشان می دهد که رشد اقتصادی این کشور شاید در سه ماه دوم امسال کمتر از انتظارات اولیه باشد.

تقاضای طلا در بازارهای آسیایی طی هفته گذشته با کاهش روبرو شده است. سرمایه گذاران هندی منتظر اعلام سیاست های جدید مالیاتی دولت هستند و در بازار چین نیز تقاضا با افت فصلی روبرو شده است.

پیش بینی می شود قیمت جهانی طلا در روزهای آینده تحت تاثیر انتشار آمارهای مهم اقتصادی آمریکا و منطقه یورو قرار خواهد داشت.

آمارهای اشتغال و نرخ بیکاری آمریکا در ماه می قرار است روز جمعه منتشر شود. این آمارها تا حد زیادی می تواند وضعیت نرخ بهره فدرال رزرو در نشست ژوئن را مشحص کند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها