کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

رقم پاداش صعود به جام جهانی‌ برای کی‌روش


کد خبر : ۳۶۶۴۰یکشنبه، ۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۳:۲۸۱۰۹۱ بازدید

قبل از کی‌روش، اتفاق نیفتاده بود تیم ملی ایران دو دوره متوالی به جام جهانی‌ صعود کند ولی به احتمال زیاد ۲۲ خرداد این تابو برای همیشه شکسته ...

قبل از کی‌روش، اتفاق نیفتاده بود تیم ملی ایران دو دوره متوالی به جام جهانی‌ صعود کند ولی به احتمال زیاد ۲۲ خرداد این تابو برای همیشه شکسته می‌شود و تیم ملی ایران باز هم به جام جهانی‌ می‌رسد. این صعود علاوه بر تأثیر زیادی که روی جامعه و همین‌طور پیشرفت فوتبال ایران می‌گذارد، درآمدهای مالی خوبی برای فدراسیون خواهد داشت. فدراسیون طعم این درآمدها را با وجود تحریم‌های سنگین، بعد از جام جهانی‌ برزیل چشید.

این دوره هم صعود تیم ملی پاداشی ۸ میلیون دلاری برای فدراسیون فوتبال به همراه دارد. در دوره گذشته، فدراسیون به کی‌روش تعهد داده بود ۱۰ درصد از پاداش صعود را به حساب این مربی واریز کند. برای جام جهانی‌ روسیه هم تعهد فدراسیون به سرمربی پرتغالی همین بوده است. بدین ترتیب اگر تیم ملی شب بازی ازبکستان یا در بازی‌های بعدی به جام جهانی‌ روسیه صعود کند، فدراسیون فوتبال متعهد خواهد بود که ۸۰۰ هزار دلار به کارلوس کی‌روش پاداش دهد. با توجه به اینکه دلار بالای ۳۷۳۰ تومان است، این پاداش تا مرز ۳ میلیارد تومان می‌رسد. فدراسیون فوتبال با توجه به هزینه‌های جابه‌جایی پول، احتمالاً با فیفا مکاتبه می‌کند تا پول را به صورت مستقیم به یکی از حساب‌های کارلوس کی‌روش واریز کنند.

اما این تنها پاداشی نیست که کی‌روش به دست می‌آورد. علاوه بر آن، قطعاً دولت ایران هم پاداش‌هایی به کل اعضای تیم ملی می‌دهد. حضور در جام جهانی‌ و موفقیت احتمالی در مرحله گروهی هم می‌تواند برای کی‌روش پاداش نسبتاً زیادی به همراه داشته باشد. شنیده می‌شود در صورت صعود ایران از مرحله گروهی، فدراسیون فوتبال ۳۵۰ هزار دلار دیگر باید به کی‌روش پاداش بدهد. با یک حساب و کتاب ساده مشخص می‌شود پاداش صعود از مرحله گروهی هم چیزی حدود یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان برای کی‌روش خواهد بود.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها