کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

ادامه روند صعودی قیمت طلا طی هفته آینده در یک نظرسنجی


کد خبر : ۳۶۶۳۲یکشنبه، ۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۷:۲۴۷۷۰ بازدید

تازه ترین نظرسنجی کیتکونیوز از کارشناسان اقتصادی و سرمایه گذاران بین المللی نشان می دهد که قیمت طلا طی روزهای آینده روند صعودی خود را ادامه می دهد.

18 کارشناس ارشد اقتصادی در نظرسنجی جدید شرکت کرده اند که از این تعداد 13 نفر معادل 72 درصد به افزایش قیمت طلا در روزهای آینده رای داده اند، تنها یک نفر معادل 6 درصد پیش بینی کردند قیمت طلا با کاهش روبرو خواهد شد و 4 نفر دیگر معادل 22 درصد نیز اعلام کردند قیمت طلا در هفته آینده بدون تغییر خواهد بود.

به گزارش ایران‌جیب به نقل از سایت طلا، بر اساس این گزارش در نظرسنجی آنلاین کیتکو نیز 756 نفر شرکت کردند که از این تعداد نیز 465 نفر معادل 62 درصد پیش بینی کردند قیمت طلا با افزایش روبرو می شود، 213 نفر معادل 28 درصد به کاهش قیمت طلا رای داده اند و 78 نفر معادل 10 درصد نیز تاکید کردند قیمت طلا در هفته آینده تغییر نخواهد داشت.

در نظرسنجی هفته گذشته 61 درصد کارشناسان اقتصادی و 63 درصد سرمایه گذاران بین المللی به افزایش قیمت طلا رای داده بودند. قیمت طلا در هفته ای که گذشت با رشد 1.2 درصدی روبرو شده است.

از ابتدای امسال تاکنون 63 درصد پیش بینی های کارشناسان اقتصادی و 58 درصد پیش بینی های سرمایه گذاران بین المللی درباره قیمت طلا درست بوده است.

به اعتقاد تحلیلگران اقتصادی، انتشار متن مذاکرات نشست ماه گذشته فدرال رزرو تاثیر زیادی بر افت ارزش دلار و فزایش نسبی قیمت طلا در روزهای اخیر داشته است. مقام های ارشد فدرال رزرو بر این باورند که برای افزایش نرخ بهره در ماه های آینده باید منتظر انتشار آمارهای مهم اقتصادی بیشتری در آمریکا باشیم.

چارلز ندوس تحلیلگر ارشد موسسه سرمایه گذاری لاسال فیوچرز تاکید کرد: سطح مقاومتی بعدی برای قیمت طلا در روزهای آینده 1280 دلار خواهد بود و اگر این سطح شکسته شود قیمت طلا تا 1300 دلار افزایش خواهد یافت.

به اعتقاد تحلیلگران اقتصادی، تشدید نگرانی های سیاسی و انتشار آمارهای ناامید کننده اقتصادی تاثیر زیادی بر افزایش قیمت طلا در روزهای اخیر داشته است. اگر تنش های سیاسی طی روزهای اینده نیز تشدید شود قیمت طلا روند صعودی را ادامه خواهد داد.

کن موریسون تحلیلگر اقتصادی نیز گفت: مسیر نوسانات ارزش دلار در روزهای آینده عامل مهمی برای قیمت طلا خواهد بود. برگزاری نشست فدرال رزرو آمریکا در ماه ژوئن نیز عامل مهم و تعیین کننده ای برای روند نوسانات ارزش دلار و قیمت طلا خواهد بود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها