کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

فعالیت رستوران‌ها نیم ساعت قبل از افطار تا سحر بلامانع است


کد خبر : ۳۶۶۲۵یکشنبه، ۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۷:۱۶۱۲۶۲ بازدید

سخنگوی نیروی انتظامی ضمن تبریک ماه مهمانی خدا بر پاسداشت و حفظ حرمت و تعظیم شعائر این ایام گرانقدر تأکید و تحقق این مهم را ...
فعالیت رستوران‌ها نیم ساعت قبل از افطار تا سحر بلامانع استفعالیت رستوران‌ها نیم ساعت قبل از افطار تا سحر بلامانع است

سخنگوی نیروی انتظامی ضمن تبریک ماه مهمانی خدا بر پاسداشت و حفظ حرمت و تعظیم شعائر این ایام گرانقدر تأکید و تحقق این مهم را مستلزم همکاری و اهتمام بیش از پیش همه شهروندان عزیز دانست.

به گزارش ایران‌جیب به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سعید منتظرالمهدی، سخنگوی نیروی انتظامی، ضمن تبریک ماه مهمانی خدا، با عنایت به فضای معنوی و آکنده از خیر و برکت این ماه، بر پاسداشت و حفظ حرمت و تعظیم شعائر این ایام گرانقدر تأکید و تحقق این مهم را مستلزم همکاری و اهتمام بیش از پیش همه شهروندان عزیز می‌داند.

انتظار می‌رود برای تقویت مراتب خویشتنداری، تحکیم پیوندهای ایمانی و گسترش ارزش‌های اخلاقی و هنجارهای دینی به ویژه عفاف و حجاب در محیط‌های عمومی، با دقت بیشتری از سوی همگان رعایت شود و مسافران و بیماران و تمام کسانی که دارای عذر شرعی هستند از خوردن و آشامیدن و استعمال دخانیات در ملاء عام جدا خودداری کنند. بدیهی است با معدود افرادی که احتمالا به نحو مشهودی هنجارشکنی نمایند برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

متصدیان هتل‌ها، مهمان‌پذیرها، رستوران‌های بین راهی، پایانه‌ها، فرودگاه‌ها و ایستگاه‌های راه آهن با اخذ مجوز از مراجع ذیربط و ضمن رعایت شئون اسلامی و البته پوشش فضای خود می‌توانند به مسافران ارائه خدمت نمایند، فعالیت سایر رستوران‌ها نیم ساعت قبل از افطار تا سحر بلامانع است.

همکاران من در پلیس راهنمایی و رانندگی در این ایام نسبت به تسهیل در رفت و آمد وسایل نقلیه، به ویژه زمان افطار و شب‌های قدر اقدامات لازم را به عمل می‌آورند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها