کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

محاکمه نانوایی که همسرش را کشت


کد خبر : ۳۶۶۲۳یکشنبه، ۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۱:۰۳۸۹۴ بازدید

مرد نانوا که پس از شنیدن حرف‌های پسرمعتادش همسرش را به قتل رسانده بود، دیروز محاکمه شد.

مرد نانوا که پس از شنیدن حرف‌های پسرمعتادش همسرش را به قتل رسانده بود، دیروز محاکمه شد.

به‌گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، هشتم خرداد سال 94، گزارش قتل یک زن در مارلیک کرج به پلیس اعلام شد. با حضور بازپرس کشیک قتل و تیم تحقیق در محل جنایت، جسد «زهره» -47 ساله- در حمام خانه‌اش پیدا شد.همسر این زن که در محل جنایت حضور داشت در حضور بازپرس به جنایت اعتراف کرد.با اعترافات «یدالله» -48 ساله- پرونده پس‌از تحقیقات تکمیلی و بازسازی صحنه به دادگاه ارسال شد. متهم صبح دیروز در شعبه دهم دادگاه کیفری به ریاست قاضی قربانزاده و با حضور قاضی غفاری – مستشار دادگاه- پای میز محاکمه ایستاد.

در آغاز جلسه پس از خواندن متن کیفرخواست، یکی از پسران مقتول، پدرش را بخشید اما برادرش گفت در صورتی حاضر به رضایت است که پدرش سند خانه را به نام او کند. با توجه به اینکه دو فرزند دیگر مقتول نیز به سن قانونی نرسیده‌اند معاون اول قوه قضائیه از طرف آنها خواستار قصاص متهم شد.

در ادامه جلسه، متهم در جایگاه ایستاد و در دفاع از خود گفت: من اتهامم را قبول دارم. اما این پسر معتادم بود که باعث شد من همسرم را به قتل برسانم. روز حادثه وقتی از مادرش پول خواست و او پولی نداد با صدای بلند گفت که مادرش بامردان غریبه ارتباط دارد و... من که از شنیدن این حرف شوکه شده بودم، عصبانی شدم و با چاقوی آشپزخانه به طرف همسرم حمله کردم اما نمی‌دانستم با آن ضربه کشته می‌شود!ولی می‌دانم که اشتباه کردم و پشیمان هستم و تقاضای بخشش دارم. من نانوا هستم و در تمام این سال‌ها با پول حلال زندگی کرده‌ام. اما اعتیاد پسرم باعث این اتفاق تلخ شد و همسر بی گناهم کشته شد!

پس از پایان اظهارات متهم، قضات وارد شور شدند و قرار است بزودی حکمشان را صادر کنند.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها