کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

محصول دیگر سیتروئن برای بازار ایران مشخص شد


کد خبر : ۳۶۵۷۵شنبه، ۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۱:۲۶۱۵۸۹۷ بازدید

در شرایطی که سایپا و سیتروئن هنوز رسما برنامه مشترک خود برای عرضه محصولات جدید به بازار کشور را اعلام نکرده اند، گفته می شود طرفین ...
محصول دیگر سیتروئن برای بازار ایران مشخص شدمحصول دیگر سیتروئن برای بازار ایران مشخص شد

در شرایطی که سایپا و سیتروئن هنوز رسما برنامه مشترک خود برای عرضه محصولات جدید به بازار کشور را اعلام نکرده اند، گفته می شود طرفین بر سر عرضه دو محصول اولیه به توافق رسیده اند. این دو شرکت پس از توافق هسته ای و برجام، تفاهم نامه همکاری مشترک با یکدیگر امضا کرده و قرار است طی سال جاری وارد فاز اجرایی شوند.

به گزارش ایران‌جیب به نقل از خودروکار، آن طور که یک منبع آگاه عنوان می کند، سایپا و سیتروئن قصد دارند در فاز اول همکاری مشترک خود، دو محصول  شامل مدل های C4 و C3-XR ‌را روانه بازار کنند.

به گفته او، این دو خودرو ابتدا از طریق واردات روانه بازار ایران خواهند شد و پس از انجام بازارسنجی لازم، تصمیمات نهایی در مورد تولید آنها گرفته می شود. این منبع آگاه تاکید می کند که عرضه مدل C4 در اولویت قرار دارد و این محصول به احتمال فراوان اولین خودرو تولیدی جدید سیتروئن در ایران و در قالب همکاری مشترک با سایپا خواهد بود.

به گفته او، همچنین مدل C3-XR که پس از C4 عرضه خواهد شد نیز احتمالا جزو محصولات تولیدی سیتروئن در ایران خواهد بود، هرچند این موضوع بستگی به میزان استقبال مشتریان از مدل های وارداتی آن دارد.

اظهارات این منبع آگاه در شرایطی است که طبق توافق سایپا و سیتروئن، مالکیت 50 درصد از سایت کاشان سایپا به خودروساز فرانسوی واگذار خواهد شد. در واقع سیتروئن با خرید نیمی از سایپای کاشان (که یکی از مجهزترین سایت های تولیدی در خودروسازی کشور است) عملا به بازیگری مدعی در خودروسازی ایران تبدیل خواهد شد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها