کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

خودرو وانت و کامیون در جاده خاوران واژگون شد + تصاویر


کد خبر : ۳۶۵۶۵جمعه، ۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۴:۵۰۸۸۵ بازدید

برخورد شدید یک دستگاه تانکر حامل سوخت و یک دستگاه وانت پیکان، موجب واژگونی خودرو وانت شد.

وقتی رانندگان خودروهای عبوری متوجه این حادثه رانندگی شدند با سامانه 125 تماس گرفته و درخواست کمک کردند که نیروهای عملیاتی ایستگاه 121 به همراه گروه امداد و نجات 15 بی درنگ با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، ساعت 8:22 صبح امروز خود را به جاده خاوران(مسیر غرب به شرق)، حوالی مرکز تعویض پلاک خاور شهر رساندند.

به گفته محمدرضا خضری پور رییس ایستگاه 63 آتش نشانی، یک دستگاه تانکر حامل سوخت و یک دستگاه خودرو وانت پیکان در حال حرکت در جاده بودند که به علت نامعلومی با یکدیگر برخورد کردند.

وی افزود: شدت این حادثه به حدی بود که تانکر سوخت از مسیر اصلی خارج شده و پس از برخورد با بلوک های سیمانی حاشیه جاده در شانه خاکی متوقف شد و خودرو وانت نیز در وسط جاده واژگون شد.

رییس ایستگاه 63 آتش نشانی ادامه داد: خوشبختانه راننده هر دو وسیله نقلیه بدون آسیب دیدگی با کمک رانندگان خودروهای عبوری از خودرو خارج شدند.

خضری پور اضافه کرد: آتش نشانان پس از رسیدن به محل حادثه، به سرعت با قطع جریان برق هر دو وسیله نقلیه و قرار دادن علائم هشدار دهنده در جاده، محل حادثه را ایمن سازی کردند و مشغول رفع نشتی بنزین از خودرو وانت شدند.

گفتنی است؛ نیروهای عملیاتی در پایان، خودرو وانت را به حالت اولیه بازگرداندند و این وسیله نقلیه به همراه تانکر سوخت را به حاشیه امن جاده انتقال دادند.

lieemoftkebhr5d6r0ti.jpg

9j8nxu4sqrfgjhso188.jpg

h9uu1it2z2ik7m85yby.jpg

3acv2gk9jsrn3xnabv9l.jpg

1gfbbwxhf4van9ku04sq.jpg



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها