کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

تولید روغن موتور الوند پس از 36 سال در آبادان


کد خبر : ۳۶۵۴۸پنجشنبه، ۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۹:۲۰۳۵۵۳ بازدید

همزمان با سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر و در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال، تولید روغن موتور الوند طی مراسمی پس از ...

همزمان با سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر و در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال، تولید روغن موتور الوند طی مراسمی پس از 36 سال در ایرانول آبادان آغاز شد.

عیسی اسحاقی مدیرعامل شرکت نفت ایرانول در این مراسم گفت: با توجه به تعطیلی تولید روغن موتور در آبادان به دلیل جنگ تحمیلی در سال ۵۹ و تخریب آن، از سال ۹۴ برنامه نوسازی بلندینگ روغن و پرکنی در کارخانه بریم آغاز و در سال گذشته فاز یک و هم اکنون نوسازی کامل انجام و به بهره برداری رسید.

وی تصریح کرد: با بهره برداری کامل این کارخانه انواع روانکارموتوری، دریایی، دیزلی، صنعتی و ... در آبادان می‌تواند تولید و آبادان به پایگاه صادراتی محصولات نهایی ایرانول تبدیل خواهد شد.

مدیرعامل شرکت نفت ایرانول کاهش خام فروشی، افزایش تولید، ارزش افزوده بیشتر، داشتن ۱۲ هزار متر انبار نوسازی شده، معافیت مالیاتی و معافیت عوارض گمرکی به دلیل منطقه آزاد بودن را از مهمترین ویژگیهای تولید در این منطقه ذکر کرد.

وی در ادامه همچنین از طراحی، ساخت و راه اندازی دستگاه تولید بهبود شاخص گرانروی در پالایشگاه روغن سازی ایرانول آبادان برای نخستین بار با هزینه‌ای بسیار کم در مقایسه با نمونه خارجی توسط کارشناسان پالایشکاه روغن سازی آبادان خبر داد.

اسحاقی در ادامه با اشاره به سیاست ایرانول مبنی بر کاهش خام فروشی روغن پایه و افزایش تولید محصول نهایی گفت: خوشبختانه درسال گذشته با کاهش ۳۰ درصدی خام فروشی مقدار فروش محصول نهایی را به حدود ۳۰ درصد افزایش و سهم بازار محصول نهایی ایرانول را نیز حدود ۵ درصد افزایش دادیم و پیش بینی می‌شود که سود شرکت در سال ۹۵ نسبت به ۹۴ با افزایش بیش از ۳۰ درصد رشد مواجه شود و برنامه ما با بهره برداری از آبادان افزایش سه برابری صارات محصول نهایی خواهد بود.

مدیرعامل شرکت نفت ایرانول افزود: خوشحالم که توانستیم طی سه سال گذشته بسیاری از کارهای عقب مانده را انجام و در تولید، فروش، سوددهی و صادارت رکورد را بشکنیم.

اسحاقی مدیرعامل شرکت نفت ایرانول در ادامه تاکید کرد: پایانه صادراتی ایرانول با پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصد در ماهشهر با ظرفیت مخازن ۲۵ هزار تنی و خط ریلی حمل و نقل محصولات ایرانول از تهران به ماهشهر به زودی به بهره برداری خواهد رسید که با بهره برداری از این پایانه می‌توان ظرفیت ذخیره سازی محصولات صادراتی را به ۲ تا ۳ ماه افزایش داد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها