کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

قاتل 6 عضو یک خانواده در کمتر از 12 ساعت دستگیر شد


کد خبر : ۳۶۵۴۰پنجشنبه، ۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۸:۴۷۱۳۴۰ بازدید

فرمانده انتظامی استان آذربایجان‌غربی گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی، قاتل شش نفر از اعضای یک خانواده در کمتر از ١٢ ساعت دستگیر شد.

 فرمانده انتظامی استان آذربایجان‌غربی گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی، قاتل شش نفر از اعضای یک خانواده در کمتر از ١٢ ساعت دستگیر شد.

سردار ناصر اصلانی گفت: مقارن ساعت ٠١:٢٦ بامداد دیروز، در پی تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی‌بر تیراندازی در سلماس، بلافاصله مأموران انتظامی شهرستان به محل حادثه اعزام شدند. وی افزود: مأموران پس از حضور در صحنه، با جسد پنج نفر از اعضای یک خانواده و دو مجروح که یک نوزاد دوماهه و دختربچه‌ای شش‌ساله بودند مواجه و بلافاصله مجروحان به وسیله اورژانس به بیمارستان سلماس منتقل شدند. فرمانده انتظامی استان آذربایجان‌غربی با بیان اینکه نوزاد دوماهه نیز به علت شدت جراحات در بیمارستان فوت شد، اظهار کرد: در تحقیقات پلیس، مشخص شد فردی ۳۹ ساله به دلیل اختلافات خانوادگی وارد منزل پدرزنش شده و تمامی خانواده را به گلوله بسته است.

وی با اشاره به اینکه متهم پس از ارتکاب جنایت حین فرار با پای پیاده با راننده یک دستگاه سواری پژو که کنار خیابان پارک شده بود، درگیری داشته، تصریح کرد: قاتل با توجه به اینکه کلید خودرو روی آن بوده از فرصت استفاده کرده و با آن فرار كرده. این مقام انتظامی ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع، کارآگاهان پلیس آگاهی در بررسی صحنه جرم سرنخ‌هایی به دست آورده و موفق شدند مخفیگاه قاتل را در یکی از روستاهای اطراف شهرستان خوی شناسایی و در یک عملیات ضربتی وی را دستگیر کنند كه متهم در تحقیقات پلیسی به جرم ارتکابی اعتراف کرده است.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها