کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

بازارگرمی دلال‌ها و سردرگمی متقاضیان پردیس


کد خبر : ۳۶۵۳۴پنجشنبه، ۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۲:۳۵۱۰۵۷ بازدید

در شرایطی که هنوز تکلیف وام 40 میلیون تومانی برخی واحدهای فاز 11 مسکن مهر پردیس مشخص نشده، برخی اخبار حاکی از آن ...

در شرایطی که هنوز تکلیف وام 40 میلیون تومانی برخی واحدهای فاز 11 مسکن مهر پردیس مشخص نشده، برخی اخبار حاکی از آن است دلالان با ایجاد فضای کاذب، قیمت واحدها را تا ۱۰۰ میلیون تومان تعیین می‌کنند.

به گزارش ایسنا، گروهی از متقاضیان فاز ۱۱ مسکن مهر پردیس نسبت به تاخیر در واگذاری واحدها و عدم همکاری بانک برای افزایش وام به ۴۰ میلیون تومان اعتراض دارند. ظاهرا شرکت عمران شهر جدید پردیس، مبالغی را به شرکت کوزو ـ پیمانکار فاز ۱۱ ـ بدهکار است و به همین دلیل کوزو عنوان کرده اگر عمران پول ندهد قرارداد پرداخت تسهیلات ۴۰ میلیون تومانی را با بانک امضا نمی کند.

یکی از متقاضیان زون ۵ فاز ۱۱ پردیس در این خصوص به ایسنا گفت: چندین روز است که برای پیگیری تسهیلات و گرفتن قراردادهایمان بین نماینده مسکن مهر کوزو و بانک مسکن در رفت و آمد هستیم اما به هیچ نتیجه‌ای نرسیده‌ایم؛ در حالی که اکثر ما مستاجریم و برای پرداخت اجاره خانه مشکل داریم.

وی افزود: دلال‌ها هم دارند قیمت‌ها را به شدت بالا می‌برند. خانه‌های ۸۶ متری که حتی روشویی، دستشویی و کمد دیواری ندارد، رنگ آن نیمه پلاستیک است و رادیاتورش کیفیت لازم را ندارد، دلال‌ها قیمت‌های ۸۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان برای آنها تعیین کرده‌اند.

با این وجود برخی اخبار حاکی از آن است که روز شنبه این مشکلات طی جلسه مشترک بین شرکت عمران، بانک مسکن و مدیران شرکت کوزو مطرح و برای حل و فصل ماجرا تصمیم‌گیری خواهد شد. هم‌چنین هفته آینده قرار است  ۱۵۰۰ واحد در فاز ۸ افتتاح شود.

این حواشی در حالی رقم می‌خورد که هنوز بخش عمده واحدهای مسکن مهر پردیس آماده نشده است. کلنگ مسکن مهر پردیس اواخر دولت دهم زده شد و مسوولان آن دولت قول داده بودند واحدها را ۱۸ ماهه تحویل دهند اما بنا به گفته‌ی مدیران فعلی شرکت عمران، در دولت قبل قسمتی از آورده متقاضیان را برای امور زیربنایی و روبنایی که باید با هزینه دولت انجام می‌شد صرف شده است. توپوگرافی خشن پردیس نیز مانع از تحقق وعده‌ها شد تا این‌که ادامه کار به دوش دولت یازدهم افتاد. دولت تدبیر و امید نیز از حدود ۸۱ هزار واحد مسکن مهر پردیس ۱۵ هزار و ۵۰۰ واحد افتتاح کرده و قول داده واحدهای معارض را تا پایان عمر خود تحویل دهد. بر همین اساس پیمانکاران بعد از افزایش مبلغ وام از ۳۰ به ۴۰ میلیون تومان به صورت شبانه‌روزی مشغول کار هستند که البته طبیعتا در بعضی قسمت‌ها مشکلاتی در پرداخت تسهیلات ایجاد شده است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها