کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

شرایط فروش ویژه محصولات سایپا برای هموطنان خوزستانی


کد خبر : ۳۶۵۱۹چهارشنبه، ۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۶:۱۰۱۰۸۲۹ بازدید

همزمان با سالروز آزاد سازی خرمشهر مدیر بازاریابی و فروش سایپا اعلام کرد ...
شرایط فروش ویژه محصولات سایپا برای هموطنان خوزستانیشرایط فروش ویژه محصولات سایپا برای هموطنان خوزستانی

همزمان با سوم خرداد و سالروز آزادسازی خرمشهر به مناسبت پاسداشت دلاوری هموطنان گرامی و تقدیر از رزمندگان دفاع مقدس شرایط فروش ویژه محصولات گروه خودروسازی سایپا در استان خوزستان آغاز شد .

رضا تقوی مدیر بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا ضمن اشاره به شرایط فروش محصولات در سالروز آزادسازی خرمشهر که هر ساله توسط گروه خودروسازی سایپا در این روز جاری می گردد گفت؛ نظر به استقبال بی نظیر مشتریان محترم از این طرح، شرایط فروش ویژه دیگری نیز به مناسبت این حماسه بزرگ در استان خوزستان آغاز گردیده که می توان به سبدی از انواع خودروها با متنوع ترین روشهای فروش ، تحویل فوری اعتباری ، کارت 5 ستاره رایگان ،سود مشارکت بالا و تسهیلات قرض الحسنه و استثنایی اشاره کرد.

مدیر بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا در تشریح این شرایط افزود: خودروهای سراتو آپشنال، cs35، ساینا ، تیبا و چند محصول دیگر با شرایط تحویل فوری (نقدی و اعتباری) در این سبد فروش گنجانده شده است . از دیگر مزایای این طرح می توان به بازپرداخت مناسب و تسهیلات قرض الحسنه اشاره نمود.

وی ضمن ارج نهادن سوم خرداد و سالروز آزادسازی خرمشهر و با اشاره به نقطه عطف بودن این حماسه در 8 سال دفاع مقدس گفت: گروه خودروسازی سایپا بزودی شرایط ویژه و منحصر به فردی را به پاس قدردانی از خانواده های عزیز شهدا و جانبازان در کشور اعلام خواهد نمود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها