کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

واردات کیا و بنز به ایران فعلا ممنوع است


کد خبر : ۳۶۵۱۳چهارشنبه، ۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۷:۵۸۵۰۲۳ بازدید

نمایندگی های کیا و بنز هنوز موفق به تمدید اعتبار خود برای واردات خودروها نشدند و عملاً واردات این محصولات متوقف شده است.
واردات کیا و بنز به ایران فعلا ممنوع استواردات کیا و بنز به ایران فعلا ممنوع است

نمایندگی های کیا و بنز هنوز موفق به تمدید اعتبار خود برای واردات خودروها نشدند و عملاً واردات این محصولات متوقف شده است.

براساس اعلام وب سایت "دبیرخانه هیات عالی نظارت بر سازمان های صنفی کشور"، از آذرماه سال گذشته اعتبار شرکت وارد کننده خودروهای کیا به اتمام رسیده و عملاً از آن تاریخ در لیست جدید خودروهایی که مجوز ثبت سفارش داشتند اسم این خودرو حذف و توقف واردت آن اعمال شده است.

در حال حاضر 6 ماه از اتمام نمایندگی واردات این خودرو در کشور می‌گذرد اما هنوز نمایندگی موفق به تمدید اعتبار خود برای واردات خودروهای کیا نشده است.

96ti100shft4ovh5446.jpg


همچنین از 19 اردیبهشت ماه امسال، اعتبار شرکت واردکننده محصولات بنز به اتمام رسیده و هنوز مجوز جدیدی برای این شرکت در سایت دبیرخانه هیات عالی نظارت بر سازمان های صنفی کشور درج نشده است.
 

8guiymurya3ypz93qmu.jpg

به گزارش تسنیم، براساس دستورالعمل واردات خودرو که از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت تدوین شده، تمام واردکنندگان خودرو ملزم به دریافت مجوز نمایندگی از شرکت خودروساز خارجی صاحب برند یا نماینده رسمی و اصلی این شرکت‌ها، شده اند در غیر این صورت امکان واردات محصولات را نخواهند داشت.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها