کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

چه زمانی باید لاستیک‌های خودرو را تعویض کرد؟


کد خبر : ۳۶۵۰۲چهارشنبه، ۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۰:۴۰۱۱۱۳۱ بازدید

حداقل طول عاج لاستیک‌های اتومبیل‌ حدود 1.6 میلی متر است اما مردم بسته به احساسشان و گاها توصیه بسیاری کارشناسان هنگامی که طول آن‌ها به ...
چه زمانی باید لاستیک‌های خودرو را تعویض کرد؟چه زمانی باید لاستیک‌های خودرو را تعویض کرد؟

حداقل طول عاج لاستیک‌های اتومبیل‌ حدود 1.6 میلی متر است اما مردم بسته به احساسشان و گاها توصیه بسیاری کارشناسان هنگامی که طول آن‌ها به 3.0 میلی متر می رسد اقدام به تعویض تایرهای میکنند.

به گزارش ایران‌جیب به نقل از خبرخودرو، شرکت مشهور تایرسازی میشلن در اقدامی جالب که البته می تواند به ضرر خودش باشد اعلام کرده که تعویض تایرهایی با طول عاج 3.0 میلی متری هیچ توجیهی ندارند و حتی براساس قانون نیست. این شرکت بر خلاف عادت مشتریان اعلام کرده که یک تایر به ویژه ان که از نوع مرغوب ساخت این شرکت باشد میتواند حتی در زمانی که عاجی در حدود 1.6 میلی متر دارد بسیار کار آمد باشد. این قطعه ساز فرانسوی افزوده: یک تایر هنگامی که مقاومت کم تری دارد در  اوج بازدهی قرار دارد و این بدان معناست که زود عوض نکردن تایرها می تواند به کاهش مصرف سوخت کمک کند.

طول عاج لاستیک‌های اتومبیل‌

به علاوه آمارها نشان میدهد که اگر همه رانندگان اروپایی به جای تعویض تایرهای با عاج کم تر از 1.6 میلی متر تایرها را در زمانی که عاج 3.0 میلی متری دارند تعویض کنند. باعث ضرری سالانه معادل 6.9 میلیارد یورو می شوند و تعداد تایرهای مصرفی در این منطقه را بیش از 128 میلیون حلقه افزایش می دهند که این مسئله خود باعث افزایش نه میلیون تن کربن دی اکسید می شود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها