کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

مقایسه خودروهای در محدوده 50 میلیون تومان در بازار ایران


کد خبر : ۳۶۴۶۹سه شنبه، ۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۳:۰۶۱۷۵۱۱ بازدید

در رنج قیمتی 50 میلیون تومان خودروهای زیادی دیده می‌شوند و می‌توان این رده قیمتی را یکی از متنوع‌ترین‌ها دانست. خودروهای سواری از دنده‌ای گرفته ...

در رنج قیمتی 50 میلیون تومان خودروهای زیادی دیده می‌شوند و می‌توان این رده قیمتی را یکی از متنوع‌ترین‌ها دانست. خودروهای سواری از دنده‌ای گرفته تا اتوماتیک، چینی یا فرانسوی همه و همه با هم رقابت می‌کنند و البته کار را برای خریداران نیز سخت کرده‌اند. تندر 90پلاس، ساندرو، سابرینا، دانگ فنگ h30 کراس، هاوال m4 و جک جی5 دنده‌ای از رده قیمتی 50 تا 53 میلیون تومان آمده‌اند تا خریداران را به سوی خود بکشند.

از 50 میلیون تومان شروع کرده و به سراغ دانگ فنگ از ایران خودرو می‌رویم خودرویی کراس اوور که با موتور پژو 206 تیپ 5 به بازار عرضه شده و ظاهری معمولی دارد. دانگ‌فنگ توانسته در این رنج قیمتی تعداد زیادی از افراد را به سوی خود بکشد اما فراموش نکنید که این خودرو دردسر‌های پژو‌های اتوماتیک را در خود جای داده و نمی‌توان انتظار کم استهلاک بودن از آن داشت.

دانگ فنگ از ایران خودرو
 

خودروی 50 میلیونی دیگر هاوال است، M4 اما یک خودروی شکست خورده است تقریباً می‌توان گفت که تمامی خودروهایی که دیار‌خودرو به بازار عرضه کرده همگی با شکستی سنگین روبه‌رو بوده‌اند. این در حالیست که برند گریت وال یکی از بهترین‌های چین است. هاوال خودرویی با کیفیت و در کلاس کراس اوور‌های کوچک است، اما نتوانسته در بازار ایران موفق باشد. از این‌رو اگر بخواهید صاحب چنین خودرویی باشید باید قید خدمات پس از فروش و البته خرید و فروش آن را بزنید.
 

هاوال M4


در سوی دیگر خودرویی با کیفیت به نام تندر90 پلاس قرار دارد خودرویی که ظاهر آن نسبت به گذشته کمی تغییر داشته و البته امکانات بیشتری در خود جای داده است. تندر90 پلاس با گیربکس اتوماتیک عرضه می‌شود و قیمتی در حدود 53 میلیون تومان در بازار دارد. این خودرو انتخابی مناسب برای خانواده‌ها است.

تندر90 پلاس با گیربکس اتوماتیک

سابرینا دیگر شکست خورده بازار ایران است. خودرویی که بر روی پلتفرم بنز کلاس B ساخته شده است و در بازار ایران نتوانست با اقبال مواجه شود. سابرینا را نیز دیار‌خودرو روانه بازار ایران کرده است . خدمات پس از فروش ضعیف و بازاری که روی خوش به آن نشان نمی‌دهد از مؤلفه‌های سابرینا است. این خودرو نیز با قیمتی در حدود 51 میلیون تومان به بازار عرضه می‌شود.

سابرینا

رنو ساندرو اتوماتیک نیز دیگر خودروی باکیفیت بازار ایران است که به صورت هاچ بک عرضه می‌شود این خودرو نیز توانسته در بازار ایران جایگاه خوبی برای خود کسب کند و طرفداران زیادی را به سوی خود بکشد ساندرو اتوماتیک قیمتی در حدود 53 میلیون تومان داشته و یکی از بهترین‌های بازار هم در زمینه خرید و فروش و هم در کیفیت به حساب می‌آید.

رنو ساندرو اتوماتیک

جک جی‌5 دنده‌ای اما تنها خودروی غیر‌اتوماتیک در میان گروه است که با قیمتی در حدود 54 میلیون تومان در بازار وجود دارد. این خودرو نیز از کیفیت خوبی برخوردار است اما در بازار به دلیل دنده‌ای بودن با اقبال خوبی همراه نیست.‌ این در حالیست که در زمینه خدمات پس از فروش حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

جک جی‌5 دنده‌ای

در پایان می‌توان این خودروها را به سه دسته تقسیم کرد صندوق‌دارها، هاچ بک‌ها و کراس اوورها. از جک شروع می‌کنیم که دنده‌ای بوده و خودرویی صندوق‌دار است این خودرو برای خانواده‌های پر جمعیت جای زیادی در نظر گرفته است اما موتور 1.5 لیتری آن چندان قوی نبوده و در شیب‌های تند موفق عمل نمی‌کند. تندر‌90‌‌‌‌‌ خودرویی برای خانواده‌ها است که با گیربکس اتوماتیک عرضه می‌شود، بازار خوبی داشته و خدمات مناسبی ارائه می‌دهد این خودرو را می‌توان گزینه بهتری در میان صندوق‌دار‌های این رده قیمتی نسبت به جک دنده‌ای دانست.

سابرینا و ساندرو را می‌توان در یک کلاس قرار داد، دو خودروی هاچ بکی که یکی پر‌اقبال و دیگری کم اقبال است. سابرینا انتخاب اقتصادی به شمار نمی‌رود چراکه خدمات پس از فروش بسیار ضعیف داشته و در بازار نیز کسی علاقه‌ای به خرید آن ندارد از این‌رو می‌توان ساندرو را گزینه‌ای بهتر و اقتصادی‌تر دانست.

H30 کراس را می‌توان گزینه منطقی نسبت به هاوال حساب کرد چراکه این خودرو توسط ایران خودرو به بازار عرضه می‌شود و خدمات گسترده‌تری دارد ضمن اینکه در بازار نیز موفق‌تر عمل کرده است. هاوال باوجود قابلیت‌های فراوان و البته کیفیت بالاتر نسبت به دانگ فنگ با توجه به خدمات پس از فروش نامناسب و بازار دست دوم ضعیف انتخابی منطقی محسوب نمی‌شود.

mtqn54bs8nluzo770vi1.jpg
- عمادالدین جعفری



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها