کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

فروش نیسان جوک پلاتینیوم با تسهیلات ویژه


کد خبر : ۳۶۴۳۱دوشنبه، ۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۲:۳۴۹۸۲۶ بازدید

جهان نوین آریا، نماینده رسمی نیسان ژاپن در ایران، تیپ پلاتینیوم نیسان جوک را با شرایط ویژه و تحویل ۳۰ روزه به فروش می‌رساند.

جهان نوین آریا، نماینده رسمی نیسان ژاپن در ایران، تیپ پلاتینیوم نیسان جوک را با شرایط ویژه و تحویل ۳۰ روزه به فروش می‌رساند.

فروش اقصاطی نیسان جوک پلاتینیوم

پلاتینیوم یکی از تیپ‌های نیسان جوک است که در این طرح با تسهیلات ۶۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد. علاقه‌مندان می‌توانند در دو پرداخت ۴۴ میلیون (در زمان ثبت‌نام) و ۴۴ میلیون (چک با سررسید ۳۰ روزه) و دوره بازپرداخت ۱۲ ماهه، از این تسهیلات بهره‌مند شوند. همچنین بیمه بدنه رایگان به‌عنوان هدیه ویژه به خریداران محترم تقدیم می‌شود.

پلاتینیوم مجهز به موتور ۴ سیلندر ۱۶۰۰ تنفس طبیعی با توان ۱۱۷ اسب بخار و گشتاور ۱۵۸ نیوتن‌متر و امکاناتی از قبیل سیستم مانیتور دید ۳۶۰ درجه، ۶ ایربگ شامل کیسه هوای راننده و سرنشین، جانبی و پرده‌ای، سقف پانوراما، چراغ‌های روشن در روز LED، سنسور نور و باران، آینه‌های برقی جمع شونده، چراغ جلوی خودکار، گرمکن صندلی‌های جلو و … است.

علاقه‌مندان برای مشخصات کامل این خودرو و اطلاع از شرایط فروش می‌توانند به شعب و نمایندگی‌های فروش شرکت در سراسر کشور و وبسایت جهان نوین آریا به آدرس www.jna-nissan.ir مراجعه کنند و یا با شماره تلفن ۸۹۰۹ تماس حاصل نمایند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها