کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

شفاف‌سازی و تغییر نام برخی آیتم‌های قبوض تلفن همراه


کد خبر : ۳۶۴۲۳دوشنبه، ۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰:۳۰۳۵۱۰ بازدید

همراه اول به منظور شفاف سازی، تغییراتی در نام برخی ردیف های صورتحساب تلفن همراه دائمی مشترکین خود ایجاد کرد.

همراه اول به منظور شفاف سازی، تغییراتی در نام برخی ردیف های صورتحساب تلفن همراه دائمی مشترکین خود ایجاد کرد.

با توجه به اظهارات تعدادی از مشترکین در خصوص عدم آگاهی از محتوای برخی آیتم های قبوض تلفن همراه، اپراتور اول تغییراتی در صورتحساب مشترکین خود ایجاد کرد.

بر این اساس، آیتم «سایرهزینه ها» که مربوط به خدماتی مانند تغییر نام، تغییر و اصلاح آدرس، قطع، وصل و.. می شد، به «کارمزد خدمات» تغییر نام پیدا کرد. همچنین آیتم جدیدی تحت عنوان «خدمات الکترونیک دولت» برای استفاده از سامانه های دولتی مانند راهنمایی و رانندگی، شهرداری، ثبت احوال و.. اضافه شده است. مبالغ این آیتم، پیش از این به طور کلی در آیتم «خدمات مبتنی برمحتوا» محاسبه می شد، با افزودن این ردیف، مبالغ به صورت تفکیک شده و مجزا  نمایش داده می شوند و بیانگر سرویس هایی هستند که از سامانه های دولتی به درخواست مشترک دریافت می شود.

علاوه بر این، برخی از موارد محاسباتی آیتم «خدمات مبتنی برمحتوا» که ماهیت عام المنفعه دارند، مانند کمک به ساخت «عتبات عالیات»، نیز از این ردیف جدا و به آیتم «کمک های مردمی» منتقل شده است. 

گفتنی است این تغییرات از دوره منتهی به ۱/۳/۹۶ اجرایی می شود و در جزئیات قبوض چاپی و الکترونیکی اردیبهشت ماه قابل مشاهده است. لازم بذکر است صورتحساب هایی که بصورت چاپی و یا الکترونیکی به صورت دوماهه ارائه می شود، دو ستون مجزای ماهیانه جهت درج مبالغ دارد و مبالغ هر ماه به صورت جداگانه ذکر می شود.

علاوه بر سرویس های قبلی ارائه شده از سامانه پیامکی ۹۹۰۰۰۹، مشترکین از این پس می توانند با ارسال پیامکی حرف K، جزئیات سرویس های خدمات مبتنی بر محتوا و حرف C جزئیات آیتم کارمزد خدمات (سایر هزینه های سابق) را دریافت کنند. همچنین همراه اولی ها با ارسال حرف H به این سرشماره پیامکی می توانند از سایر سرویس ها مانند قبض پایاندوره، قبض میاندوره و... نیز اطلاع پیدا کنند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها