کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

برترین بانک ایرانی معرفی شد


کد خبر : ۳۶۴۱۹دوشنبه، ۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۸:۲۶۲۱۴۰۵ بازدید

بر اساس ارزیابی مؤسسه معتبر یورومانی، بانک‌ پاسارگاد موفق شد برای سومین سال متوالی، عنوان بانک برتر ایران را از آن خود کند.

بر اساس ارزیابی مؤسسه معتبر یورومانی، بانک‌پاسارگاد موفق شد برای سومین سال متوالی، عنوان بانک برتر ایران را از آن خود کند.

خسرو رفیعی مشاور مدیرعامل و مدیر روابط‌عمومی این بانک با اعلام این خبر گفت: نشریه یورومانی که یکی از معتبرترین نشریات بین‌المللی در زمینه ارزیابی بازارهای مالی و بانک‌ها در جهان محسوب می‌شود، هر سال برترین بانک هر کشور را با ارزیابی دقیق عملکرد تمامی بانک‌های آن کشور مشخص کرده و جایزه‌ای به آن بانک اعطا می‌کند.

وی ادامه داد: بر اساس ارزیابی سال جاری این نشریه، بانک‌پاسارگاد موفق شد برای سومین سال پیاپی در رقابتی بین‌المللی، عنوان «برترین بانک ایران در سال 2017 » را از آن خود کند.

رفیعی تصریح کرد: جایزه برترین بانک‌ها در سال2017 پس از ارزیابی‌های کمی و کیفی صورت پذیرفته از عملکرد آنها، در مراسم"Euromoney Awards For Excellence 2017" که در تاریخ 27 اردیبهشت سال 1396 از سوی نشریه یورومانی در دبی برگزار شد، به برترین بانک‌های هر کشور  اعطا شد. این جایزه از ارزشمندترین جوایز در صنعت بانکداری محسوب شده و سالانه به برترین بانک‌های جهان اهدا می‌شود.

وی در پایان با اشاره به سایر موفقیت‌های بین‌المللی این بانک از جمله گسترش روابط بانک‌پاسارگاد با بانک‌های خارجی، خاطرنشان کرد: بانک‌پاسارگاد در سایر صحنه‌های بین‌المللی نیز حضور چشمگیر داشته و موفقیت‌های ارزشمندی را کسب کرده‌است. کسب جایگاه بانک سال جمهوری‌اسلامی ایران در سال  2016 بر اساس ارزیابی مؤسسه معتبر بنکر برای ششمین سال، کسب عنوان بانک برتر اسلامی ایران در سال 2016 برای چهارمین سال متوالی بر اساس ارزیابی این مؤسسه، کسب جایگاه شایسته در رتبه‌بندی 500 برند برتر بانکی جهان و ...را می‌توان از دیگر موفقیت‌های این بانک برشمرد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها