کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

معرفی بهترین اسمارت فون‌های کامپکت سال 2017


کد خبر : ۳۶۴۱۴دوشنبه، ۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۹:۵۱۲۵۹۷ بازدید

این روزها بازار فبلت‌ها و گوشی‌های هوشمند با صفحه‌نمایش بزرگ به‌شدت داغ است و اکثر افراد تمایل عجیبی به گوشی‌های هوشمند بزرگ ...

آی‌تی‌رسان- این روزها بازار فبلت‌ها و گوشی‌های هوشمند با صفحه‌نمایش بزرگ به‌شدت داغ است و اکثر افراد تمایل عجیبی به گوشی‌های هوشمند بزرگ پیدا کرده‌اند. گوشی‌های هوشمند با صفحه‌نمایش بزرگ بیشتر برای تماشای فیلم و عکس بسیار مناسب هستند اما خوش‌دست نبوده و در جیب و در دست به‌خوبی جا خوش نمی‌کنند.

برخلاف موج عمومی گرایش به گوشی‌های بزرگ، برخی از افراد هنوز شیفته گوشی‌های جمع‌وجور و کوچکی هستند که به‌راحتی در دست و یا جیب جا می‌شوند، این افراد در ستایش گوشی‌های کوچک می‌گویند که این گوشی‌ها به‌شدت برای عکاسی موبایل مناسب هستند و به‌سادگی می‌توان آن‌ها را در دست گرفت، حمل کرد و از آن‌ها استفاده کرد هرچند شاید برای تماشای فیلم مناسب نباشند اما این کوچولوهای دوست‌ داشتنی دل خیلی از کاربران را برده‌اند. از میان گوشی‌های خوش‌نام و برتر بازار هنوز هم می‌توان گوشی‌های جمع‌وجور و جذاب سال 2017 را برگزیده و نام برد؛ این شما و این برترین گوشی‌های جمع‌وجور و کوچک در سال 2017:
 

آیفون 7/آیفون 6s/ آیفون SE

آیفون 7/آیفون 6s/ آیفون SE

اپل از معدود کمپانی‌هایی است که به تولید گوشی‌های کوچک علاقه داشته و این علاقه را همچنان حفظ کرده است. اپل با تولید آیفون‌های کوچک دوست‌داشتنی و قدرتمند خود تجربه جدیدی از گوشی‌های کوچک کاربردی را در مقابل کاربران گذاشته است. آیفون SE چهار اینچی و آیفون 7 و 6s با صفحه‌نمایش 4.7 اینچی از جمله کوچولوهای دوست‌داشتنی و محبوب اپل هستند. در این میان آیفون SE هم کوچک‌تر بوده و هم قیمت مناسب‌تری دارد؛ ضمن اینکه به‌تازگی نیز نسخه‌های 32 و 128 گیگابایتی آن رونمایی شده است؛ قیمت آیفون 6s نیز با نمایشگر 4.7 اینچی و پشتیبانی از کیفیت 4K و تصاویر Live اپل از 550 دلار آغاز می‌شود. در نهایت آیفون 7 در این فهرست قرار می‌گیرد که علاوه بر تازه‌کار بودن در میان دو گوشی قبلی بهترین عملکرد، دوربین، باتری و پردازنده را دارد و قیمت آن نیز 650 دلار و گران‌تر از سایرین است.


پیکسل گوگل

هرچند پیکسل گوگل به ظرافت و کوچکی آیفون‌های اپل نیست اما کوچک و جمع‌وجور بوده و در فهرست قرار می‌گیرد. عملکرد فوق‌العاده این گوشی را در میان اندرویدی‌ها سرافراز و بهترین دوربین را نصیب خود کرده است. پیکسل گوگل صفحه‌نمایش 5 اینچی دارد و خوش‌دست بوده ولی قیمت آن تا حدودی گران است و 650 دلار برای خرید این گوشی هوشمند خوش‌دست باید خرج کرد.

پیکسل گوگل

 

نسخه 2017 گلکسی A3 سامسونگ
 

نسخه 2017 گلکسی A3 سامسونگ

مگر می‌شود رقابت بین کمپانی‌های بزرگ باشد و سامسونگ حرفی برای گفتن نداشته باشد، البته سامسونگ بیشتر با گوشی‌های هوشمند با صفحه‌نمایش بزرگ شناخته می‌شود اما نسخه 2017 گوشی گلکسی A3 خود را جمع‌وجور و کوچک روانه بازار کرده است. این گوشی اقتصادی دارای طراحی فلزی و شیشه‌ای بوده، در برابر آب مقاوم است و به پورت USB-C و رابط کاربری مدرن سامسونگ مجهز شده دارای صفحه‌نمایش ۴.۷ اینچی است.


شیائومی Redmi 4 Prime

اقتصادی‌ترین گزینه این فهرست Redmi 4 Prime است چرا که با 200 دلار می‌توان این گوشی را خریداری کرد.

نمایشگر 5 اینچی، باتری 4100 میلی آمپر ساعتی و تراشه اسنپدراگون 625 از ویژگی‌های این کوچولوی ارزان‌قیمت است که در فهرست برترین گوشی‌های جمع‌وجور امسال قرار می‌گیرد.

شیائومی Redmi 4 Prime



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها