کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

زن جوان در دام بادیگارد قلابی


کد خبر : ۳۶۴۰۶دوشنبه، ۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۵:۴۵۱۸۴۱ بازدید

مرد جوان که پس از آشنایی تلگرامی و با چرب زبانی، اعتماد زن تنها را جلب کرده بود، سرانجام او را به مخفیگاه شیطانی‌اش کشاند.

گروه حوادث- مرد جوان که پس از آشنایی تلگرامی و با چرب زبانی، اعتماد زن تنها را جلب کرده بود، سرانجام او را به مخفیگاه شیطانی‌اش کشاند.

چندی قبل زن جوانی با مراجعه به دادسرای جنایی تهران از مردی شکایت کرد که در تلگرام با او آشنا شده بود. این زن که سوسن نام داشت، به بازپرس سیفی از شعبه چهارم دادسرا گفت: «اواسط سال گذشته پیامی در تلگرام از سوی مرد ناشناسی دریافت کردم. او را نمی‌شناختم و نمی‌دانستم چطور به صفحه من دسترسی پیدا کرده است. ابتدا جوابی به پیام‌هایش ندادم اما چند ساعت بعد این مرد که خود را «کاوه» معرفی کرد، عکس‌هایی برایم فرستاد که در همه آنها او در کنار برخی مسئولان کشوری دیده می‌شد.

کاوه مدعی بود بادیگارد است و ظاهر و لباس‌هایش هم ادعایش را رد نمی‌کرد. آنقدر از خودش گفت تا به او اعتماد کردم و چند وقتی با هم تلگرامی در ارتباط بودیم. سه ماهی از او خبری نبود و من هم پیامی نمی‌دادم تا اینکه یکی از دوستانم از من خواست تا درباره خواستگارش نظر بدهم.»شاکی ادامه داد: «دراین فکر بودم که چطور می‌توانم صحت حرف‌های خواستگار دوستم را ثابت کنم که ناگهان یاد کاوه افتادم. مطمئن بودم او با ارتباطاتی که دارد می‌تواند در این باره کمک کند.

بنابراین بعد از 3 ماه دوباره به کاوه پیام دادم. او تا عکس خواستگار دوستم را دید گفت آدم درستی نیست و باید راجع به او تحقیق کند. چند روز بعد کاوه با من تماس گرفت و خواست تا برای شنیدن نتیجه تحقیقاتش دیداری حضوری داشته باشیم. ساعت 8 صبح روز بعد سر قرار رفتم. کاوه با پراید سفید رنگی دنبالم آمد. وقتی وارد خودرو شدم رفتارهای عجیب کاوه مرا ترساند. او با آن چه که نشان می‌داد خیلی فاصله داشت.

خواستم پیاده شوم که متوجه شدم درها را قفل کرده است. کاوه تهدیدم کرد که اگر همراه او نشوم بلایی سر فرزندم می‌آورد. من هم که خیلی ترسیده بودم از ترس جان بچه‌ام سکوت کردم. بعد هم او جلوی ساختمان بلندی نگه داشت و با تهدید مرا داخل برد و بدون توجه به التماس‌هایم مرا مورد آزار و اذیت قرارداد و...»پس از این شکایت، بازپرس پرونده دستور بازداشت کاوه را صادر کرد. با دستگیری متهم کارآگاهان در بررسی گوشی تلفن همراه او تصاویر زیادی از دختران و زنان جوان با لباس‌های نامناسب پیدا کردند.از سوی دیگر کاوه به کارآگاهان گفت: «سوسن با میل خود به خانه من آمده بود. من آدم سرشناسی هستم و با کسی رابطه نداشتم. همه عکس‌هایی که می‌بینید هم مربوط به اقوام و دوستانم است.»با توجه به اظهارات زن جوان و مدارک به دست آمده، بازپرس جنایی دستور تحقیقات بیشتر و شناسایی قربانیان احتمالی متهم را صادر کرد.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها