کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

هاشمی‌طبا در انتخابات ریاست‌جمهوری 1400 ثبت‌نام می‌کند؟


کد خبر : ۳۶۳۸۵یکشنبه، ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۴:۰۱۶۸۴ بازدید

مصطفی هاشمی‌طبا گفت: برای انجام تبلیغات هیچ فردی به من کمک مالی نکرد؛ دوستان دو سه بنر چاپ کردند و مجموعا در حدود 10 تا 20 میلیون ...

مصطفی هاشمی‌طبا گفت: برای انجام تبلیغات هیچ فردی به من کمک مالی نکرد؛ دوستان دو سه بنر چاپ کردند و مجموعا در حدود 10 تا 20 میلیون تومان از خودمان هزینه کردیم و هزینه دیگری نداشتیم.

به گزارش میزان، مصطفی هاشمی طبا با بیان اینکه هیچ تسهیلات مالی{وام و....} برای هزینه تبلیغات نامزدهای ریاست جمهوری در نظر گرفته نشده است، گفت: از هیچ جا وام نگرفته ام و تقریبا هیچ هزینه ای هم نکردم.
او ادامه داد: در این مدت ناجا برای ما نزدیک به چهار پنج نفر محافظ تعیین کرده بود. او در پاسخ به این سوال که آیا مردم در این یک ماه گذشته از نامزدها درخواست شغل نیز داشته اند، گفت: در یک ماه اخیر سلام و علیک و اظهار محبت مردم نسبت با من بیشتر شده بود؛ آنها چیز خاصی از من نمی خواستند.   فقط متکدیان سر چهارراهها می آمدند و پول می خواستند و از سوی مردم درخواست کمک مالی از من نشد.
 
او درباره احتمال استرس های شب های انتخاباتی گفت: هیچ‌وقت نشده که شبی را خوابم نبرد؛ این موضوع در یک ماه گذشته نیز صادق است و بی خوابی‌ای در ماه اردیبهشت نداشته ام.
 
او درباره اینکه آیا برای انتخابات ریاست جمهوری 1400 ثبت نام می کند یا خیر، گفت: برای دوره بعد ثبت نام نمی کنم؛ فکر نمی کنم سن من کفایت دهد. این موضوع که در سرخط خبرهای رسانه ها بودم برایم مهم نبود؛ مهم این بود که من وظیفه ای را برای خودم قائل بودم و سعی کردم وظیفه ام را انجام دهم؛ ان شاالله خدا قبول کرده باشد.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها