کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

ابلاغ قانون بازنشستگی پیش از موعد کشاورزان و روستاییان


کد خبر : ۳۶۳۶۹یکشنبه، ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۴:۵۶۱۴۱۶ بازدید

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان البرز گفت که قانون بازنشستگی پیش از موعد کشاورزان، روستاییان، عشایر و ...

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان البرز گفت که قانون بازنشستگی پیش از موعد کشاورزان، روستاییان، عشایر و اعمال سقف سنی برای این طرح ابلاغ شد.

هادی بشیری روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: با اجرای بند (ب) ماده 57 قانون احکام دائمی برنامه های توسعه کشور، تمام روستاییان، عشایر و کشاورزان تحت پوشش صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر که به سن 70 سالگی رسیده اند در صورت داشتن 10 سال سابقه ی پرداخت حق بیمه در این صندوق می توانند بازنشسته شوند.

وی با بیان اینکه این افراد می توانند متناسب با سنوات حق بیمه پرداختی، مستمری دریافت کنند، اظهار داشت: طبق این قانون شرایط عضویت در صندوق تغییر می کند و قانون شرط سنی (حداکثر 50 سال سن) برای عضویت متقاضیان جدید از تاریخ اول تیر ماه اعمال می شود.

بشیری ادامه داد: بیمه شدگان واجد این شرایط می توانند در اسرع وقت نسبت به تقاضای بازنشستگی پیش از موعد اقدام کنند و همچنین افراد مشمول بالای 50 سال سن می توانند حداکثر تا پایان وقت اداری امروز نسبت به نام نویسی و عضویت در صندوق اقدام کنند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها