کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

قیمت گوشت مرغ برای مصرف کننده 73 هزار ریال شد


کد خبر : ۳۶۲۸۸چهارشنبه، ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۶:۳۸۹۱۹ بازدید

امروز (چهارشنبه) قیمت هر کیلوگرم گوشت مرغ در محل مرغداری ها 47 هزار ریال و در خرده فروشی ها 73 هزار ریال اعلام شد.

رئیس اتحادیه صنف فروشندگان پرنده و ماهی تهران، قیمت هر کیلوگرم مرغ زنده در محل مرغداری ها را 47 هزار ریال، محل کشتارگاه (نقدی) را 65 هزار ریال و تحویل به واحدهای صنفی عمده را 66 و 500 هزار ریال اعلام کرد.

«مهدی یوسف خانی» نرخ هر کیلوگرم ران مرغ را در محل خرده فروشی ها را 63 هزار تا 73 هزار ریال، سینه بدون کتف را 125 هزار ریال، سینه با کتف را 115 هزار ریال و فیله مرغ را 150 هزار ریال ذکر کرد.

به گزارش ایرنا، هفته گذشته قیمت مرغ در بازار روند کاهشی به خود گرفته بود و قیمت هر کیلوگرم مرغ زنده در محل مرغداری ها 42 هزار ریال، در کشتارگاه ها(نقدی) 56 هزار ریال، تحویل به واحدهای صنفی عمده 57 هزار و 500 ریال و برای مصرف کنندگان 63 هزار ریال بود.

بر پایه برآوردهای وزارت جهادکشاورزی در سال 1393، قیمت تمام شده هر کیلوگرم گوشت مرغ بین 70 هزار تا 75 هزار ریال و تخم مرغ حدود 40 هزار ریال است و کارشناسان بر این باورند که عرضه این محصولات با نرخی بیش از نرخ تعیین شده اجحاف به تولیدکنندگان و مصرف کنندگان خواهد بود.

سالیانه بیش از 2 میلیون و 100 هزار تن گوشت مرغ در 20 هزار واحد مرغداری گوشتی دارای پروانه در کشور تولید می شود که بخش عمده این محصول پروتئینی در داخل به مصرف می رسد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها