کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

تصادف شدید دو خودرو سواری یک قربانی گرفت/ تصاویر


کد خبر : ۳۶۲۷۱چهارشنبه، ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۱:۴۶۱۲۳۴ بازدید

برخورد شدید دو دستگاه خودرو سواری با یکدیگر در خیابان کارگر شمالی، موجب مرگ یک نفر و مصدومیت شدید دو پسر جوان شد.

رانندگان خودروهای عبوری با دیدن این حادثه رانندگی در ساعت 17:17 دقیقه عصردیروز سراسیمه با سامانه 125 تماس گرفته و درخواست کمک کردند که بلافاصله نیروهای آتش نشانی ایستگاه 49 و گروه امداد و نجات 18 با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران رهسپار انتهای خیابان کارگر شمالی شدند.

به گفته علی خلیق رئیس ایستگاه 11 آتش نشانی، یک دستگاه خودرو سواری پژو 405 با سه سرنشین در حال حرکت در سراشیبی مسیر شمال به جنوب خیابان کارگر شمالی بود که ناگهان با یک دستگاه خودروی ون تصادف کرد و پس از برخورد با گاردریل در وسط خیابان متوقف شد.

وی با اشاره به گرفتار شدن 3 پسر جوان حدودا 18 ساله درداخل خودرو پژو، افزود: آتش نشانان به سرعت پس از نصب علائم هشدار دهنده در اطراف محل حادثه، با استفاده از تجهیزات هیدرولیکی نجات قسمتی از بدنه این وسیله نقلیه را برش دادند و با احتیاط کامل هر سه پسر جوان را از اتاقک متلاشی شده خودرو سواری خارج کردند.

خلیق تصریح کرد: با توجه به مصدومیت هر سه سرنشین خودرو سواری، نیروهای آتش نشانی مصدومان را برای انتقال به مرکز درمانی تحویل امدادگران اورژانس دادند که متاسفانه مرگ یکی از سرنشینان توسط آنان تائید شد.

گفتنی است؛ آتش نشانان پس از ایمن سازی کامل، محل حادثه را برای بررسی علت بروز این حادثه رانندگی به پلیس راهور سپردند.

15qenby9y806bmqji8jy.jpg

jca1ootlsdgnvt742sx2.jpg

j47nzk9wpsa0032tgtcr.jpg



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها