کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

فروش رنو كولئوس در مدل 2018 بزودى توسط نگين‌خودرو


کد خبر : ۳۶۱۸۴دوشنبه، ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۴:۵۸۸۲۱۴ بازدید

در حالى كه هنوز برخى برندهاى خودرويى، در تب و تاب فروش مدلهاى 2016 هستند، نگين خودرو تنها 3 ماه پس از رونمايى و فروش رنو كولئوس 2017، بزودى ...
فروش رنو كولئوس در مدل 2018 بزودى توسط نگين‌خودروفروش رنو كولئوس در مدل 2018 بزودى توسط نگين‌خودرو

در حالى كه هنوز برخى برندهاى خودرويى، در تب و تاب فروش مدلهاى 2016 هستند، نگين خودرو تنها 3 ماه پس از رونمايى و فروش رنو كولئوس 2017، بزودى اقدام به فروش مدلهاى ٢٠١٨ اين كراس اوور بى نظير و پرطرفدار ميكند.

نيو كولئوس كه در بهمن ماه سال گذشته در نمايشگاه بين المللى خودروى تهران رونمايى شد، براى رقابت با كراس اوورهاى مدعى بازار همچون هيونداى سانتافه، نيسان ايكس تريل، ميتسوبيشى اوتلندر و كيا سورنتو پا به ميدان نهاد و با قيمت گذارى هوشمندانه از سوى شركت وارد كننده و همچنين داشتن ويژگيهاى منحصر بفرد توانست فروش بى سابقه اى را در كشور رقم بزند!

اين خوش قامت فرانسوی كه به "سلطان هندلينگ" نيز معروف است، با چنان استقبال گسترده اى از سوى مشتریان مواجه شده که در مدت کوتاه عرضه توانسته بازار ایران را از لحاظ زمانبندی به چهارمین بازار واردات این محصول در دنیا تبدیل کند.

کولئوس با طراحی منحصر به فرد و آپشن های مناسب می تواند به جرأت بهترین انتخاب در بازه قیمتی خود باشد. در کنار امکانات فول، طراحی زیبا و قیمت گذاری مناسب، رنو كولئوس جديد از خدمات پس از فروش گسترده نگین خودرو در سراسر کشور بهره مند است و می تواند خیال مشتریان را از تامین قطعات یدکی مورد نیاز کاملا آسوده کند.
منتظر خبرهاى بعدى شركت نگين خودرو باشيد.

رنو كولئوس در مدل 2018



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها