کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

مرسدس بنز عرضۀ خودروهای دیزلی خود را در ایالات‌متحده متوقف می‌کند


کد خبر : ۳۶۱۲۵شنبه، ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۰:۲۶۱۹۵۰ بازدید

رسوایی دیزل گیت فولکس‌واگن، پیشرانه‌های دیزل را در ایالات‌متحده برای تسلیم شدن تحت‌فشار قرار داده است. به همین دلیل حالا خبر رسیده که ...
مرسدس بنز عرضۀ خودروهای دیزلی خود را در ایالات‌متحده متوقف می‌کندمرسدس بنز عرضۀ خودروهای دیزلی خود را در ایالات‌متحده متوقف می‌کند

پدال- رسوایی دیزل گیت فولکس‌واگن، پیشرانه‌های دیزل را در ایالات‌متحده برای تسلیم شدن تحت‌فشار قرار داده است. به همین دلیل حالا خبر رسیده که مرسدس بنز هم در این رابطه تصمیم تعجب‌برانگیزی گرفته است. با توجه به گزارش Autonews، دایملر خروج موتورهای دیزلی خود از ایالات‌متحده را تا پایان سال جاری تأیید کرده است. البته این شرکت هنوز تصمیم نگرفته است که توسعه موتورهای دیزل را در آینده متوقف خواهد کرد یا نه اما احتمال این کار امیدوارکننده نیست.

سخنگوی مرسدس بنز USA آقای «Rob Moran» در مورد پیشرانه‌های دیزلی این شرکت گفته است:

«ما به‌طور مداوم موتورهای دیزل خود را بررسی کرده و فوراً تنظیماتی را برای تطابق با نیازهای امروزی روی آن‌ها اعمال کرده‌ایم».

البته موتورهای دیزل مرسدس بنز در حال حاضر توسط وزارت دادگستری، سازمان حفاظت محیط‌زیست و آژانس هوای پاک کالیفرنیا بررسی شده و این شرکت به تخلف متهم نشده است اما بااین‌وجود این شرکت پیش‌تر گفته بود که ممکن است فراخوانی برای موتورهای دیزل خود انجام دهند. هرچند عدم وجود پیشرانه‌های دیزل مرسدس بنز در ایالات‌متحده حذف قابل‌توجهی از سبد محصولات این شرکت خواهد بود اما تأثیر چندانی در فروش آن نخواهد داشت چراکه خودروهای دیزلی تنها کمتر از یک درصد از فروش مرسدس بنز را در ایالات‌متحده در سال ۲۰۱۶ به خود اختصاص داده‌اند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها