کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

هند برای کاهش آلودگی هوا مشتری LPG ایران شد


کد خبر : ۳۶۰۹۱جمعه، ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۳:۳۶۸۵۱ بازدید

هند برای اولین بار قراردادی برای واردات ال پی جی از ایران منعقد کرده و با توجه به افزایش تقاضای داخلی، به دنبال تنوع بخشی به منابع تامین ...

هند برای اولین بار قراردادی برای واردات ال پی جی از ایران منعقد کرده و با توجه به افزایش تقاضای داخلی، به دنبال تنوع بخشی به منابع تامین ال پی جی خود است.

به گزارش پایگاه خبری کشمیر مونیتور، هند برای اولین بار قراردادی برای واردات ال پی جی از ایران منعقد کرده و با توجه به افزایش تقاضای داخلی، به دنبال تنوع بخشی به منابع تامین ال پی جی خود است. به گفته منابع صنعتی، شرکت های نفتی دولتی هند در طی 6 ماه آینده، هر ماه یک سوپر تانکر، معادل 44 هزار تن ال پی جی از ایران خریداری خواهند کرد.

هند هر ماه برای تامین تقاضای رو به افزایش داخلی خود هر ماه حدود یک میلیون تن ال پی جی وارد می کند. میزان مصرف ال پی جی هند در سال 17-2016 با 9.8 درصد افزایش به 21.55 میلیون تن رسید. از این رقم، 11 میلیون تن از طریق واردات تامین شد. هند عمده ال پی جی مورد نیاز خود را از طریق قراردادهای بلندمدت از شرکت هایی نظیر آرامکوی عربستان، تسویق قطر، شرکت ملی نفت ابوظبی و شرکت کویت پترولیوم تامین می کند.

منابع آگاه گفتند، واردات ال پی جی هند در طی 3 سال آینده به 16 تا 17 میلیون تن افزایش خواهد یافت زیرا دولت هند قصد دارد کپسول های گاز بین مردم فقیر توزیع کند تا آنها دیگر از سوخت های آلاینده استفاده نکنند.

هند همچنین به دنبال واردات ال پی جی از بنگلادش است. هند در سال 15-2015 میلادی 8.8 میلیون تن ال پی جی وارد کرده بود. میزان واردات ال پی جی سال گذشته هند، این کشور را به دومین وارد کننده بزرگ ال پی جی پس از چین تبدیل کرد. هند را که سال گذشته 10.6 میلیون تن ال پی جی وارد کرده بود پشت سر گذاشت.

در ماه می گذشته، دولت هند برنامه ای را برای توزیع رایگان کپسول های گاز بین زنان فقیر آغاز کرد که هدف از آن کاهش استفاده از هیزم و سایر سوخت های آلاینده نظیر مدفوع خشک شده گاو بوده است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها