کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

القای قرص شدن قیمت مسکن


کد خبر : ۳۶۰۵یکشنبه، ۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۷:۵۳:۱۳۲۹۵۰ بازدید

برخی از نقل قول‌ها در بازار خرید و فروش مسکن حاکی از این خبر است که برخی دلالان تلاش می‌کنند القا کنند قیمت‌های پیشنهادی فروش نسبت به یک ماه گذشته به اصطلاح قرص شده است و خبری از نوسان قیمت نیست.

برخی از فعالان در بازار مسکن شرق تهران اظهار کردند: قیمت‌های عرضه شده به بازار حداقل طی یک ماه گذشته تغییری نکرده و طبق آخرین میزان افزایش یا کاهش، ثابت باقی مانده است.

یکی از مشاوران املاک در محله تهرانپارس عنوان کرد: در 9 ماه گذشته قیمت واحدهای مسکونی به طور تقریبی 30 درصد کاهش یافته است، اما درصدی از این عدد مربوط به یک ماه گذشته نمی‌شود.

وی درباره وضعیت قیمت‌های پیشنهادی فروش واحدهای مسکونی تاکید کرد: شهرداری کمتر از یک ماه گذشته نرخ جدید تراکم را اعلام کرد که همین مساله تاثیر جدی بر قیمت‌های تمام شده واحدهای مسکونی تازه ساخت در آینده خواهد گذاشت. با این حساب تغییر قیمت مسکن در سال آینده قابل پیش‌بینی است.

وی خاطر نشان کرد: از طرف دیگر میزان تورم سال آینده، نزدیک شدن به سال جدید و اعلام دستمزدهای سال بعد باعث شده است تا فروشنده‌ها نرمش قیمتی خود را متوقف کنند و آخرین نرخ‌های پیشنهادی فروش خود را به حالت ثبات نگاه دارند.

امیدی، درباره تعداد فروشنده‌های پول لازم در محدوده شغلی خود گفت: تعداد فروشنده‌های پول لازم بسیار انگشت شمار است و این دسته از مالکان ارزش واحدشان را فقط 5 تا 10 درصد کاهش داده‌اند.

این مشاور املاک تصریح کرد: بنگاه ما با 15 پرسنل روزانه تنها جوابگوی 2 متقاضی بازار خرید هستند آن هم نه به قصد خرید، بلکه برای اطلاع از نوسان قیمت.این بنگاهدار درباره میزان تخفیفی که فروشنده‌ها برای خریداران کنونی در نظر گرفته‌اند افزود: مالکان حرفی از تخفیف آنچنانی و چشمگیر نمی‌زنند، اما اگر خریداری مبلغ اولیه پیش خرید را قابل توجه پرداخت کند، سعی می‌کنیم تخفیف قابل قبولی را برای خریدار در اتاق معامله از فروشنده بگیریم.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها