کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

معرفی و مشخصات کامل کیا اسپورتیج 2017 نیوفیس در بازار ایران


کد خبر : ۳۶۰۳۷پنجشنبه، ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۶:۴۷۱۸۵۲۴ بازدید

معرفی و مشخصات کامل کیا اسپورتیج 2017 نیوفیس در بازار ایران ...

کامل کیا اسپورتیج 2017
پرفروش‌ترین محصول اروپایی‌ از دومین خودروساز بزرگ کره‌جنوبی به ایران رسید. Sportage 2017 در کنار برادر ناتنی‌اش Hyundai Tucson حالا آماده قبضه‌کردن بازار است.

طراحی نسل چهارم اسپورتیج دست‌پخت مرکز طراحی کیا در آلمان است ولی نظرات مراکز طراحی کیا در کره­‌جنوبی و آمریکا نیز در آن تاثیرگذار بوده­‌اند. طراحان سعی کرده­‌اند تا به کمک چهره جدید اسپورتیج، حس خودرویی اسپرت و پرتوان را به بیننده القا کنند. این طراحی جدید بدنه باعث بهبود آیرودینامیکی اسپورتیج شده و ضریب درگ خودرو را از 0.35 به 0.33 کاهش داده است.

با آن­که در نگاه اول خودرو عریض­‌تر به نظر می­‌آید اما این خطای چشمی است! چراکه همچون نسل سوم، عرض خودرو 1855 میلی­متر باقیمانده است. فاصله محوری و طول خودرو نسبت به نسل قبل به ترتیب افزایش 30 و 40 میلی­متری داشته­‌اند. فاصله دو چرخ جلو افزایش 20 میلیمتری داشته‌اند در حالیکه فاصله دو چرخ عقب 10 میلیمتر کوتاه‌تر شده است.

در نمای کنار طراحی عضلانی گلگیرها و شیب ملایمی که در سقف وجود دارد قابل توجه است. در نمای عقب خط­‌های افقی را می­‌بینیم که قسمت­‌های مختلف را تفکیک کرده­‌اند. چراغ‌های باریک عقب با الهام از کانسپت Kia Provo طراحی شده است و با قوس‌های درب عقب و اسپویلر سقفی نیز هماهنگی خوبی دارند. همچنین از جداشدن چراغ­‌های راهنما از چراغ­‌های اصلی نیز نباید غافل شد.


مشخصات کامل کیا اسپورتیج 2017 نیوفیس
ابغاد کیا اسپورتیج 2017 نیوفیس



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها