کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

واکنش نامزدها به انتشار لیست اموالشان


کد خبر : ۳۵۹۷۰سه شنبه، ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰۳:۱۹:۵۴۱۰۲۴۴ بازدید

10 روز مانده به برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، دور سفرهای استانی نامزدهای انتخابات تندتر شده است. در کنار آن البته حملات نامزدها ...
واکنش نامزدها به انتشار لیست اموالشانواکنش نامزدها به انتشار لیست اموالشان

دنیای‌اقتصاد در گزارشی نوشت: 10 روز مانده به برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، دور سفرهای استانی نامزدهای انتخابات تندتر شده است. در کنار آن البته حملات نامزدها و ستادهای انتخاباتی آنها به یکدیگر نیز شدت یافته است. در همین راستا روز گذشته حسن روحانی سفری به همدان و کرمانشاه داشت. همزمان روز گذشته سید‌ابراهیم رئیسی نیز در ادامه سفرهای استانی خود به اهواز رفت. سید‌مصطفی میرسلیم نیز قرار است امروز برای حضور در جمع دانشجویان به اصفهان سفر کند. محمدباقر قالیباف هم روز گذشته به استان لرستان سفر کرد. در کنار سفرهای استانی، مصطفی میرسلیم دیروز به دانشکده فنی دانشگاه تهران و دانشکده فنی مهندسی و دانشگاه علم و صنعت رفت.


هشدارهای روحانی

به هر ترتیب حسن روحانی روز گذشته در جمع هواداران خود در همدان تصریح کرد: ما در انتخابات آمده‌ایم تا به بداخلاقی پایان بدهیم و به خشونت‌ورزان و افراطیون بگوییم دوره شما تمام شده است. شما 8 سال در این کشور بودید و مردم دیدند که در این کشور چه کردید.

به گزارش «ایسنا» وی افزود: ما دنبال آزادی هستیم و حتی در سالن سخنرانی‌مان بداخلاق‌ها را راه می‌دهیم. اینجا روزی است که باید برای روزهای آینده تصمیم بگیریم. منطق شما ممنوع کردن است و چیز دیگری ندارید. منطق شما هوچی بازی است و چیز دیگری ندارید. او در ادامه گفت: من از شما سوال می‌کنم چه شده است که برای عده‌ای از کاسبان تحریم غصه ایجاد شده است؟ روحانی تاکید کرد: ملت ایران یک بار دیگر هم اعلام کرد که مسیرش مسیر آزادی است و آن اسفند 94 بود. اردیبهشت 96 هم یکبار دیگر مردم ایران اعلام می‌کنند آنهایی که در طول 38 سال فقط اعدام و زندان بلد بودند، را قبول ندارند.

روحانی یادآور شد: چه شده است که سخنگوی یک نهاد در این دو سه هفته سیاه‌نمایی دولت را یاد گرفته است؟ اجازه نمی‌دهم خانه‌ای که باید خانه عدالت باشد به خانه اتهام و دروغ تبدیل شود. البته شما نمی‌خواهید روحانی این مسیر را ادامه دهد. وی در ادامه تاکید کرد: ما انحصارگرایان را نمی‌خواهیم. ما آنهایی که پشت میز نشسته‌اند و حکم صادر کرده‌اند، نمی‌خواهیم. ما نمی‌گذاریم درصد درست کنید. ما ملت صد درصدی هستیم. رئیس دولت یازدهم گفت: روز 29 اردیبهشت به پای صندوق رای بروید، اما تنها نروید .هر نفر به همراه 11 نفر دیگر به صندوق بروید؛ یعنی 12 نفره به پای صندوق آرا بروید.

وی تصریح کرد: آنها در 8 سال 860 هزار خانم را بیکار کردند، اما در دولت یازدهم 750 هزار بانو سرکار رفتند. اگر شما جوانان در خانه بنشینید، بدانید که در پیاده‌رو‌های ما هم دیوار خواهد بود. شما آنها را نمی‌شناسید من آنها را می‌شناسم. آنها روزی در جلسه‌ای تصمیم گرفتند که در تهران و در پیاده‌رو دیوار بکشند. آنها می‌خواستند پیاده‌رو زنانه و مردانه ایجاد کنند، همانطور که در محل کارشان بخشنامه تفکیک جنسیتی را ایجاد کردند. روحانی همچنین در مراسم بهره‌برداری از خط آهن تهران – همدان اعلام کرد که 5 مرکز استان به راه‌آهن سراسری متصل خواهند شد. به گزارش «ایلنا» روحانی گفت: چرا عزیزان و چهره‌های عزیز ما و آنهایی را که به ملت خدمت کردند و گفت‌وگوی میان ملت‌ها را به ارمغان آوردند و آنها چهره واقعی ایران را به دنیا نشان دادند، خانه‌نشین می‌کنید؟ با چه قانونی؟

به گزارش خبرآنلاین، روحانی همچنین گفت: زندگی را می‌توان راحت کرد، اینقدر کار مردم را سخت نکنید، اینقدر زندگی مردم را سخت نکنید و در زندگی مردم مداخله نکنید روحانی همچنین دیروز در جمع حامیان خود در کرمانشاه با تاکید بر اینکه نخواهیم گذاشت زحمات شهید بهشتی و خون شهدای ما پایمال شود، گفت: بهشتی حامی مردم ایران زمین بود. او با بیان اینکه بهشتی نویسنده و مدیر قانون اساسی این کشور بود، گفت: شما حاضرید که قانون اساسی را اجرا کنید؟ شما به حقوق ملت اعتقاد دارید؟ یک بنده خدا نامه بازرسی کل کشور را راجع به املاک نجومی در سایتش منتشر کرد، همین! چرا گرفتید به انفرادی بردید؟ روحانی در ادامه با تاکید بر اینکه حقوق نجومی را خودمان اصلاح کردیم و به بیت‌المال برگرداندیم، گفت: اما شما که املاک این مردم را دادید، چکار کردید؟ حسن روحانی در ادامه با بیان اینکه بر چه مبنایی تصویر بزرگان را حذف می‌کنید، گفت: به دروغ گفتید مصوبه شورای امنیت ملی است اما مردم می‌خواهند ممنوعیت‌ها رفع شود.


انتقاد جهانگیری از قالیباف

اسحاق جهانگیری با بیان اینکه یک نقطه خاکستری در زندگی من پیدا نمی‌کنید، گفت: 6 بار لیست اموال خود و فرزندانم را به قوه قضائیه ارائه داده‌ام. به گزارش خبرگزاری فارس، او تصریح کرد: آنهایی که فهرست اموال خود را ارائه نکرده‌اند شعار ندهند، اینکه می‌گویند بیایید لیست را به مردم دهیم شعار تبلیغاتی است، همین آقای شهردار که این موضوع را بیان کرد باید طبق قانونی که مصوب است شهرداران کلانشهرها از جمله تهران، معاونان شهردار و شهرداران مناطق از دی ماه ٩٥ فهرست اموالشان را به قوه‌قضائیه می‌دادند، چرا تا الان فهرست اموالشان را نداده‌اند؟ او دیروز در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی هم گفت: اشتغال‌زایی نتیجه برنامه‌ریزی روشن و دقیق مبتنی‌بر ظرفیت‌های اقتصادی کشور است و ارائه برنامه‌های غیرواقعی و تعیین اهداف غیرقابل تحقق در زمینه اشتغال از کسی پذیرفتنی نیست.


نظر هاشمی‌طبا در مورد انتشار لیست اموال

سیدمصطفی‌ هاشمی‌طبا هم روز گذشته در یک نشست خبری گفت: پیشنهاد اعلام اموال چیز مهملی است؛ چراکه اگر کاندیدایی سرمایه‌ای نداشته باشد مردم ممکن است بگویند این شخص تا به حال عرضه نداشته است کسب‌و‌کار کند و حال می‌خواهد با روی کارآمدن، در بیت‌المال برای خود سرمایه‌ای جمع کند و اگر کسی سرمایه‌ای داشته باشد ممکن است بگویند که دارایی‌های او از کجا آمده است. پس این اساسا کار خوبی نیست.


نظر میرسلیم در مورد حصر

سیدمصطفی میرسلیم هم در دانشکده فنی دانشگاه تهران گفت: من فیش حقوقی خود را منتشر کرده‌ام و تنها حقوقی که از نظام می‌گیرم همان فیش حقوقی بوده است. لیست اموالم را هم اعلام کرده‌ام. به گزارش «ایسنا» وی در مورد دیدگاهش نسبت به سند 2030 یونسکو گفت: به لحاظ روش‌شناسی این سند را رد نمی‌کنم، اما محتوای این سند مبتنی‌بر سکولاریسم است و ما را به انحراف می‌کشاند. او سپس تاکید کرد: اگر رقیب رأی‌اش در حد 35درصد باشد باید همه در انتخابات حضور داشته باشیم تا انتخابات به مرحله دوم برود. به گزارش «ایلنا» او در دانشکده فنی مهندسی نیز گفت: مرحوم عسگراولادی نیز پیش از فوت معتقد بود که قضیه حصر را می‌شود حل کرد و حتی از ما یک‌سال مرخصی خواست تا همه کار خود را تعطیل کند و این مساله را حل کند. امروز نیز معتقدیم رفع حصر باید از طریق دستگاه قضایی صورت گیرد، هرچند آقایان همچنان بر مواضع قبلی خود هستند.

به گزارش انتخاب او ادامه داد: البته حصر به نفع آنهاست چون محاکمه به ضررشان تمام می‌شود. به گزارش خبرگزاری فارس، اودرباره فیلتر شدن سایت کارانه محمدباقر قالیباف نیز با بیان اینکه با این کار موافق نیستم گفت: باید مشخص شود که چرا این سایت فیلتر شده است. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما او در دانشگاه علم و صنعت هم گفت: آقایان وقتی در مذاکرات هسته‌ای کم آورده بودند، از نیروهای مسلح خواستند تا آزمایش موشکی انجام دهند. به گزارش «ایلنا» میرسلیم با انتقاد از وضعیت مدیریت شهری در تهران گفت: اینکه ما شهر را پر کنیم از پل‌های یک طبقه و دو طبقه و مردم نیز در کنار این پل‌ها زندگی کنند و فقط به فکر ماشین‌ها باشیم خوب نیست. امروز اگر خشونتی در شهر بین انسان‌ها وجود دارد دلیلش روحیه خشونت‌طلبی مردم نیست؛ بلکه مشکل از مدیرانی است که هیچ تدبیری برای حل مشکلات شهر ندارند. همزمان محمد‌علی امانی، رئیس ستاد انتخاباتی میرسلیم از نحوه پوشش حضور میرسلیم در دانشگاه امیرکبیر در صداوسیما انتقاد کرد.
 

تاکید قالیباف بر 4 درصدی‌ها

محمدباقر قالیباف نیز در برنامه پرسش و پاسخ با ایرانیان خارج از کشور با بیان اینکه معتقدیم 4 درصد هستند که اجازه نمی‌دهند مشکل ۹۶ درصد مردم حل شود، گفت: من مصمم هستم دست اینها را قطع کنم.
 

رئیسی و اموالش

همچنین ابراهیم رئیسی در گفت‌وگوی ویژه خبری شبکه دو سیما گفت: مسکن مهر را که درصد بیشتر آن انجام شده بود، سالی 6 درصد پیش رفته است و دولت می‌توانست بیشتر این مسکن را پیش ببرد. او تاکید کرد: زمین و مصالح در کشور وجود دارد اگر مسکن‌سازی در کشور راه‌اندازی شود، مشکل جوانان حل می‌شود و بهسازی و نوسازی اتفاق می‌افتد.

به گزارش «ایرنا» تولیت آستان قدس تاکید کرد: 30 هزار میلیارد تومان فرار مالیاتی داریم که آن را می‌توان وصول کرد و برخی این حقوق قانونی را پرداخت نمی‌کنند. مردم حاضرند مالیات بدهند، اما نمی‌توانند تبعیض را بپذیرند. رئیسی در گفت‌و‌گویی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا آستان قدس‌رضوی مالیات پرداخت نمی‌کند، اظهار کرد: ماچهار برابر مالیات پرداختی را به فقرا کمک می‌کنیم، ما حساب و کتاب آن را خواهیم داشت و بعدا به مردم اعلام خواهیم کرد که چند برابر مالیات ما به دولت کمک کرده‌ایم.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها