کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

واژگونی مرگبار خودرو سواری در جنوب تهران + تصویر


کد خبر : ۳۵۷۲۴یکشنبه، ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۵:۲۶۱۸۱۴ بازدید

واژگونی و سقوط خودرو سواری در حاشیه آزادراه تهران-قم، مرگ راننده میانسال را رقم زد.

b6as61ab3izfm41iz4em.jpg

س از اعلام این حادثه به سامانه 125 از سوی رانندگان خودروهای عبوری، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بی درنگ آتش نشانان ایستگاه 50 به همراه گروه امداد و نجات 6 را ساعت 20:04 شب گذشته به کیلومتر 10 آزادراه تهران-قم رهسپار کرد.

اکبر فرمانی افسر آماده منطقه هفت عملیات آتش نشانی در مورد این حادثه گفت: یک دستگاه خودرو سواری پژو 405 با سه نفر سرنشین به علت نامعلومی از مسیر اصلی منحرف شده و پس از برخورد با قسمت عقب یک دستگاه خودرو سواری سمند، واژگون شده و از ارتفاع 8 متری به قسمت زیر گذر حاشیه آزادراه سقوط کرد.

وی در ادامه افزود: براثر این حادثه راننده 42 ساله خودرو پژو در داخل اتاقک متلاشی شده این وسیله نقلیه محبوس شده بود و دو نفر سرنشین دیگر(خانم 35 ساله و پسر 13 ساله) قبل از رسیدن نیروهای آتش نشانی با کمک شهروندان از خودرو خارج شده بودند.

افسر آماده منطقه هفت عملیات اضافه کرد: نیروهای آتش نشانی پس از رفع نشتی بنزین خودرو سواری و ایمن سازی محل حادثه، خانم 35 ساله و پسر 13 ساله که از ناحیه سر، کتف و کمر مصدوم شده بودند را برای انتقال به مراکز درمانی تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل دادند.

فرمانی تصریح کرد: آتش نشانان با استفاده از تجهیزات هیدرولیکی مشغول امدادرسانی به راننده خودرو پژو شدند و در کوتاه ترین زمان ممکن مرد میانسال که کاملاً بی هوش بود را از اتاقک در هم پیچیده خودرو سواری خارج کرده و تحویل عوامل اورژانس دادند.

گفتنی است؛ متأسفانه پس از انجام معاینات پزشکی از سوی امدادگران اورژانس، مشخص شد مرد میانسال براثر شدت جراحات در همان لحظات اولیه جان خود را از دست داده است و نیروهای آتش نشانی پس از بازگرداندن خودرو سواری به حالت اولیه، محل حادثه را برای بررسی علت تحویل کارشناسان پلیس راهور دادند.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها