کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

گزیده‌ای از صحبت‌های اقتصادی میرسلیم


کد خبر : ۳۵۶۶۷جمعه، ۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۲:۳۴۳۱۸۰ بازدید

سیدمصطفی میرسلیم معتقد است، نباید به هر قیمتی به هر خودرویی اجازه تولید داده شود؛ چراکه خودرو های بی‌کیفیت جان مردم را به خطر ...

سیدمصطفی میرسلیم معتقد است، نباید به هر قیمتی به هر خودرویی اجازه تولید داده شود؛ چراکه خودرو های بی‌کیفیت جان مردم را به خطر می‌اندازد. او همچنین معتقد است تعدادی از سدها در کشور به اشتباه ساخته شده‌اند.

سیدمصطفی میرسلیم، کاندیدای انتخابات دوازدهم در گفت‌وگوی ویژه خبری شبکه دو حضور پیدا کرد و به سوالاتی پاسخ گفت که بخشی از صحبت های اقتصادی آن را در ادامه می‌خوانید.

- هزینه‌ها را اعضای حزب موتلفه اسلامی و طرفدارانمان تأمین می‌کنند.

- رسیدگی به محرومان از مسائل مهمی بود که امام به آن اهتمام داشت. در زمان جنگ تحمیلی مهاجران و آوارگان جنگی دچار محرومیت شدند، پس آشنا هستیم به موضوع محرومیت. باید برنامه‌ریزی برای رفع محرومیت انجام گیرد.

- هم خودم و هم وزرایی که انتخاب می‌کنم هم در ابتدای دولت هم در آخر دولت اموال و دارایی‌مان را به عموم مردم اعلام می‌کنیم. قبل از مسئولیت می‌توانم عموم را از حقوق و درآمدم آگاه کنم. آن را که حساب پاک است از محاسبه چه باک است؟

- دولت برای خدمت کردن به ملت می آید نه برای ریاست کردن و فخرفروشی به مردم. دولت دارنده اطلاعات است تا به متقاضیان اطلاعات را برساند.

- در زمانی که در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بودم، مدیران ما ضمن این که صادر کننده مجوز بودند، برای خودشان نیز فعالیت‌هایی که درآمدزا بود، در نظر گرفته بودند. بارها به آن‌ها گفتم که مخیر هستید که یا برای خودتان به صورت مشروع کسب در آمد کنید یا به عنوان کارمند دولت در خدمت صادقانه باشید.

- برخی از سدها اشتباه راه‌اندازی شدند و باید از دور خارج شوند؛ مگر این که برای جلوگیری از سیل از آن‌ها استفاده شود.

- برای بهبود کیفیت سوخت کارهایی انجام شده ولی در خودروهایمان شرایط خوبی را شاهد نیستیم. معیارهای محیط زیستی ما باید بتوانند یورو ۴ باشند. به هر قیمتی اجازه تولید به هر خودرویی ندهیم. خودروهای بی‌کیفیت زندگی مردم را به خطر می اندازند.

- راه حل ما استفاده از وسایل شخصی در امور و مرور نیست بلکه باید از راه آهن و وسایل نقلیه عمومی استفاده کنیم. دولت و شهرداری با هم به مترو را گسترش دهند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها