کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

پرداخت 50 درصد پاداش بازنشستگی فرهنگیان طی 3 روز آینده


کد خبر : ۳۵۶۵۹پنجشنبه، ۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۶:۴۱۱۲۶۵ بازدید

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به مطالبات فرهنگیان گفت: پنجاه درصد پاداش بازنشستگی فرهنگیان و همچنین قسمتی از مطالبات معلمان ...

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به مطالبات فرهنگیان گفت: پنجاه درصد پاداش بازنشستگی فرهنگیان و همچنین قسمتی از مطالبات معلمان حق‌التدریس طی دو سه روز آینده پرداخت می شود

فخرالدین احمدی دانش آشتیانی وزیر آموزش و پرورش در جمع خبرنگاران گفت : برای معلمان طرحی داریم که براساس حکم قانون نظام حقوقی و رتبه بندی را تعیین کنیم .

او درباره اینکه  بسیاری از معلمانمعتقدند  در بحث رتبه بندی حقوقشان با سایر  کارمندان دولت برابری ندارد ،تصریح کرد: قسمت اول رح رتبه بندی  اجرا شده است و در مرحله بعدی  به دنبال تامین اعتبار  هستیم و در سال ۹۶ این مسئله را دنبال میکنیم .

وزیر آموزش و پرورش در آستانه هفته معلم  به فرهنگیان  نوید داد و گفت:در بخش مطالبات خوشبختانه   یک قسمت  عمده دیگر از مطالبات فرهنگیان در ارتباط با پاداش بازنشستگی  فرهنگیان در سال ۹۵ حدود ۵۰ درصد  آنرا ظرف دو سه روز آینده پرداخت می‌شود و همچنین یک قسمت  مربوط به حق التدریس شاغلین است  که تماما در روزهای آتی پرداخت میشود .



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها