کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

آپارتمان‌های کمتر از 300 میلیون تومان در پایتخت + جدول


کد خبر : ۳۵۶۴۳پنجشنبه، ۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۹:۵۰۶۵۵۷ بازدید

مشاوران املاک در مناطق مختلف شهر تهران عنوان می‌کنند که متقاضیان مصرفی برای ورود به بخش خرید و فروش بازار مسکن گزینه‌های زیادی ...

دنیای‌اقتصاد- مشاوران املاک در مناطق مختلف شهر تهران عنوان می‌کنند که متقاضیان مصرفی برای ورود به بخش خرید و فروش بازار مسکن گزینه‌های زیادی را پیش‌رو دارند. به گفته آنها با توجه به آنکه بازار مسکن در فاز پیش‌رونق قرار دارد علاوه بر فایل‌هایی که به دلیل سن بالا با قیمتی کمتر از میانگین منطقه در بازار عرضه می‌شوند، حجم قابل‌توجهی از واحدهای کم‌متراژ و کمتر از 10 سال نیز با قیمت متناسب با قیمت میانگین منطقه عرضه شده‌اند.

به‌عنوان مثال در محدوده خیابان اشرفی‌اصفهانی آپارتمانی 68 متری که پنج سال از ساخت آن می‌گذرد، با قیمت 4 میلیون و 40 هزار تومان در هرمترمربع از سوی مالک پیشنهاد شده است. این در حالی است که براساس بررسی‌های میدانی میانگین قیمت واحدهای مشابه در این محدوده در حدود 5 میلیون و 311 هزار تومان در هر مترمربع پیشنهاد شده است. همچنین واحد دیگری در محدوده بلوار‌فردوس غرب، خیابان لاله‌جنوبی با 68 مترمربع زیربنا و 7 سال عمر، مترمربعی 5 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. مشاوران املاک این منطقه عنوان می‌کنند در حال‌حاضر میانگین قیمت آپارتمان‌های مسکونی با وضعیت مشابه این آپارتمان در حدود 5 میلیون و 400 هزار تومان تعیین می‌شوند.

آپارتمان‌های کمتر از 300 میلیون تومان در پایتخت



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها