کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

چگونه در ایران مسترکارت یا ویزا کارت فیزیکی تهیه کنیم؟


کد خبر : ۳۵۵۸۹دوشنبه، ۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۹:۳۱۱۹۰۱ بازدید

مدت ها است نبود کارت های متصل به شبکه بانکی جهانی در ایران، مشکلاتی را برای برخی ایرانیان به وجود می آورد. مستر کارت و ویزا کارت فیزیکی از جمله مشهور ترین این کارت ها هستند که به دلیل ...

ویزا کارت

مدت ها است نبود کارت های متصل به شبکه بانکی جهانی در ایران، مشکلاتی را برای برخی ایرانیان به وجود می آورد. مستر کارت و ویزا کارت فیزیکی از جمله مشهور ترین این کارت ها هستند که به دلیل تحریم بانکی آمریکا علیه ایران، در ایران قابل دریافت نبودند. کارت های اعتباری موجود در ایران که به نام عابر بانک شناخته میشوند، تنها در ایران قابل استفاده هستند و فرد دارای این کارت های نمیتواند در سفر های خارجی خود و یا برای پرداخت های ارزی از این کارت ها استفاده نمایند.

در سال های اخیر شرکت ایرانیکارت با موفقیت توانسته است انواع کارت های اعتباری ویزا کارت و مستر کارت را در ایران برای مشتریان و کسانی که نیازمند کارت اعتباری هستند فراهم آورد. این شرکت همچنین با خدمات دیگر خود، توانسته راهگشای نقل و انتقالات مالی باشد.

مستر کارت

ویزا کارت ها و مستر کارت فیزیکی و انوع دیگر کارت های اعتباری ایرانیکارت میتواند راه گشای افرادی باشد که نیازمند پرداخت ارزی جهت تعیین وقت سفارت، هزینه دانشگاه های خارج از کشور و دریافت دیگر خدمات هستند. همچنین به وسیله این کارت های اعتباری، افرادی که قصد سفر به خارج از کشور را دارند بی نیاز از حمل پول نقد خواهند بود و میتوانند وجه مورد نظر خود را به وسیله این کارت ها همراه ببرند.

ایرانیان به وسیله خرید ویزا کارت و مستر کارت فیزیکی میتوانند به صورت مستقیم بلیط پرواز های خارجی را به صورت اینترنتی خریداری نمایند، به صورت مستقیم رزرو هتل آنلاین داشته باشند، هزینه اشتراک سایت های خارجی را پرداخت نمایند و درآمد های ارزی خود را نقد کنند.

لازم به ذکر است سفارش انواع ویزا کارت ها و مستر کارت ها، در ایرانیکارت تنها با ارائه تصویر گذرنامه و بدون نیاز به حضور فیزیکی قابل انجام بوده و مستر کارت شما در کمتر از 10 روز کاری با نام خودتان برای شما ارسال میگردد!

دفاتر مرکزی ایرانیکارت در تهران و اصفهان فعالند و همچنین نمایندگی های ایرانیکارت در شهرهای ارومیه، قم، شیراز و بندرعباس حضور دارند که امکان مراجعه حضوری را برای مشتریان فراهم آورده است.

ویزا و مستر کارت

برای درخواست ویزا کارت و مسترکارت خود به آدرس این شرکت به نشانی www.IraniCard.com مراجعه کنید و با انتخاب کارت خود نسبت به ثبت سفارش آنلاین اقدام کنید.

ویزا کارت و مسترکارت فیزیکی از آنچه شما میپندارید به شما نزدیکترند !



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها