کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

نرخ پیشنهادی فروش آپارتمان در منطقه 5 تهران + جدول


کد خبر : ۳۵۵۷۶دوشنبه، ۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰۶:۱۶:۱۲۶۰۶۰ بازدید

بازار معاملات فروش مسکن در منطقه 5 پایتخت از شرایط نسبتا باثبات و آرامی برخوردار است. در حالی‌که بیشترین حجم از معاملات خرید ...
نرخ پیشنهادی فروش آپارتمان در منطقه 5 تهران + جدولنرخ پیشنهادی فروش آپارتمان در منطقه 5 تهران + جدول

بازار معاملات فروش مسکن در منطقه 5 پایتخت از شرایط نسبتا باثبات و آرامی برخوردار است. در حالی‌که بیشترین حجم از معاملات خرید و فروش ملک در منطقه 5 تهران انجام می‌شود هم‌اکنون بازار معاملات آپارتمان‌های مسکونی در این منطقه بازاری آرام و باثبات است.

تحقیقات میدانی دنیای‌اقتصاد، درباره وضعیت بازار معاملات مسکن در منطقه 5 تهران نشان می‌دهد هم‌اکنون عمده فایل‌های عرضه شده به بازار این منطقه فایل‌های مصرفی کوچک‌متراژ، میان‌متراژ و بعضا بزرگ‌متراژی هستند که صرفا برای معرفی به خریداران مصرفی در بنگاه‌های مسکن این منطقه فایل شده‌اند. از آنجا که اغلب این فایل‌ها هم‌اکنون با قیمتی پایین‌تر از سطح متعارف منطقه، به بازار فروش عرضه شده‌اند، در صورتی‌که خریداران مسکن قصد خرید آپارتمان مصرفی با قیمت مناسب در پایتخت را داشته باشند، منطقه 5 یکی از گزینه‌های مناسب برای جست و جوی آپارتمان قیمت‌مناسب محسوب می‌شود. البته عمده فایل‌هایی که این روزها با قیمت مناسب و معمولا پایین‌تر از عرف منطقه به بازار مسکن منطقه 5 معرفی شده‌اند چند سال ساخت هستند و سهم واحدهای نوساز در میان آنها ناچیز است؛ هرچند در این میان فایل‌های نوساز هم به چشم می‌خورند که البته با قیمت‌های بالاتری نسبت به واحدهای چندساله به متقاضیان خرید مسکن معرفی شده‌اند.

با این حال، هم‌اکنون بازار معاملات خرید وفروش مسکن در این منطقه بازاری متعادل،باثبات و نسبت به ویژگی‌های این منطقه بازاری نسبتا ارزان است. البته سهم واحدهای ریزمتراژ و بعضا کوچک‌متراژ در این منطقه نسبت به واحدهای میان‌متراژ و نسبتا بزرگ‌متراژ کمتر است، بنابراین جست و جوی واحدهای ریزمتراژ و کوچک‌متراژ در منطقه 5 جست و جویی نسبتا زمانبر اما به‌صرفه خواهد بود.

نرخ پیشنهادی فروش آپارتمان در منطقه 5 تهران



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها