کانال تلگرام ایران جیب

آخرین اخبار

آژانش مسافرتی جا اینجاس
کیان برنا
فروشگاه اینترنتی مدیسه
تور لحظه آخری,تور کیش,تور دبی,تور آنتالیا,تور ترکیه,تور استانبول
صرافی آرز
نیسان
کانال تلگرام ایران جیب

معرفی و مشخصات کامل پژو پارس LX کلاس 28515

کدخبر:۳۵۵۳۱یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۳:۴۴۴۰۸۴۱ بازدید

پژو پارس نخستين خودرو نسبتا لوكس در بازار ايران – در سال 1379 در شركت ايران خودرو متولد شد. اين خودرو كه حاصل تلاش متخصصان مركز ...
معرفی و مشخصات کامل پژو پارس LX کلاس 28515

پژو پارس نخستين خودرو نسبتا لوكس در بازار ايران – در سال 1379 در شركت ايران خودرو متولد شد. اين خودرو كه حاصل تلاش متخصصان مركز طراحي محصولات جديد ايران خودرو است، از امكانات و تجهيزات رفاهي قابل توجهي سود مي برد، به گونه اي كه پس از گذشت چند سال از نخستين عرضه آن به بازار و وجود رقباي مدعي، اين خودرو هنوز جزء محبوب‌ترين خودروهای سواری در كشور به شمار مي رود.

پارس LX از سال 89 علاوه بر بهره مندي از امكانات فراوان، از كيفيت بالايي – چه در بخش قطعات و چه در بخش ساخت و مونتاژ – برخوردار است. اين موارد همراه با قيمت رقابتي آن، پارس را به مقرون به صرفه ترين و پرفروش ترين خودرو لوكس ايران مبدل ساخته است.

پارس LX به موتور 1.6 ليتري با قدرت 108 اسب بخار مجهز است كه در عين آلايندگي كم و مصرف سوخت پايين، به راحتي مي تواند اين خودرو را به سرعت هاي بالا رسانده و در هنگام سبقت، شتاب گيري قابل توجهي را براي اين خودرو فراهم كند. تجهيزات به کار گرفته شده در اين محصول نظير موتور با سيستم سوخت پاششي (Injection) ، فرمان تقويت شده ، آينه هاي خارجي با کنترل برقي ، کولر با خنک کنندگي مناسب و ... ضمن فراهم نمودن آسايش بيشتر براي راننده و سرنشينان با استانداردهاي کنترل آلودگي و مصرف روز دنيا مطابقت دارد.

مشخصات فنی خودروی پارس LX با موتور TU5

مشخصات فنی خودروی پارس LX با موتور TU5 :

کد کلاس(های) خودرو 28515
نوع موتور TU5
حجم موتور (cc) 1587
حداکثر توان موتور (hp) 108 در 5600 دور در دقيقه
حداكثر گشتاور (Nm) 142 نيوتن متر در 4000 دور در دقيقه
نسبت تراكم 10.5
تعداد سوپاپ 16
نوع سوخت سازگار بنزين بدون سرب اكتان87 و 95
سيستم انژكتوري پاشش چند نقطه اي
استاندارد حد آلايندگي يورو4 بهينه
حداکثر سرعت (km/h) 190
شتاب صفر تا 100 (ثانیه) 13.2
سيستم انتقال قدرت 5 دنده دستي (BE3)
مصرف سوخت (در 100 كيلومتر ) در شهر (لیتر) 10.1
مصرف سوخت (در 100 كيلومتر ) خارج شهر (لیتر) 6
مصرف سوخت (در 100 كيلومتر ) ترکیبی (لیتر) 7.5
طول خودرو (mm) 4498
عرض خودرو(mm) 1704
ارتفاع خودرو (mm) 1410
فاصله بين دو محور چرخهاي عقب و جلو (mm) 2669
وزن خالص خودرو بدون سرنشین با مخزن پر و بدون تجهیزات اضافی (kg) 1185
گنجایش مخزن سوخت (لیتر) 70
حجم فضاي صندوق عقب (دسی متر مکعب) 470


کابین تجهیزات و امکانات رفاهی پارس LX با موتور TU5

تجهیزات و امکانات رفاهی پارس LX با موتور TU5:
 

کد کلاس(های) خودرو 28515
استاندارد آلایندگی يورو4 بهينه
ترمز ABS و EBD (چهاركاناله)، ترمز جلو ديسكي با سيستم خنك كاري، ترمز عقب ديسكي
کیسه هوای ایمنی كيسه هواي راننده و سرنشين
فرمان هیدرولیک
سیستم تهویه اتوماتيك
سیستم صوتی سيستم صوتي پيشرفته مجهز به موبايل هندزفري, بلندگوي عقب،آنتن اكتيو, دكمه هاي كنترل سيستم صوتي روي فرمان
چراغها چراغ مه شكن جلو و عقب،چراغ نقشه خوان
آیینه‌ها آيينه هاي جانبي برقي راهنمادار، آيينه هاي جانبي تاشونده اتوماتيك
شیشه ها شيشه بالابر برقي درهاي جلو و عقب
تزئینات غربيلك فرمان چرمي، تريم دورنگ(بژ/مشكي)،قطعات دکوراتيو طرح چوب، رودري بهينه، جلوآمپر جديد
تجهیزات ایمنی سنسور دنده عقب، قفل ميکروسوييچي درها، قفل مركزي با ريموت، ايموبيلايزر ،28513 :سيستم مالتي پلكس
رینگ و لاستیک اسپرت آلومينيومي15 اينچ
صندلی تنظيم برقي پشتي صندلي جلو
سایر تجهیزات دماسنج روي داشبورد، بازکن درب صندوق عقب از داخل اتاق، سيستم اتولاک (قفل شدن درها پس از حرکت) ، مستر لاک ( با يک دکمه همه درها قفل و باز مي شوند) ، اتوفلاشر (در ترمزهاي شديد با کاهش ناگهاني سرعت، فلاشرها روشن مي شوند) ، تايمر چراغ سقف و آگاه كردن راننده از وضعيت باز و بسته شدن درب خودرو توسط چراغهاي راهنما ، چراغ سقفي و LED داخل جلوآمپر ، سيستم اخطار سرقت ساده با استفاده از بوق خودرو بجاي آژير دزدگير

 

پژو پارس LX با موتور TU5 محصول شرکت ایران خودرو

بلیط هواپیما



دیدگاه ها

رضا: 1396/2/308:47:43،
65
43
کلاس 13ش خوبه مولتی پلکس هم داره
reza: 1396/2/309:51:09،
98
50
عزیزم کلاس 15هم مولتی پلکس داره بایک سری تجهیزات بیشتر
Amin: 1396/2/311:14:23،
54
39
پارس و صندوقدار سفید تو خیابونا تعدادش بیشمار شده هر طرف نگا میکنی ریخته.
رضا: 1396/2/312:14:52،
52
43
كلاس ١٥ مالتي پلكس نداره. سيستم برقيش مثل پارس سال كلاس٢٩ هست
مهندس مکانیک: 1396/6/1319:28:05،
9
7
کلاس 15 ای سی یو بوش آلمان روش نصب هست که ای سی یو فابریک tu5 اصل فرانسه هست.ولی کلاس 13 ای سی یو کروز ایران روش نصب هست.
اگر پشت هر دو خودرو بنشینید تفاوت قدرت کلاس 15 با 108 اسب و گشتاور 147 نیوتون متر را با کلاس 13 با 105 اسب و 142 نیوتون متر گشتاور متوجه میشوید.
صدای موتور به مراتب کمتر و گاز خوردن سلو پایینتر در زمستان و مصرف پایینتر بوش به دلیل برقی بودن دریچه گاز و شتاب به مراتب بالاتر کلاس 15 نسبت به کلاس 13 کاملا واضح است.
لمحمد : 1396/7/1315:55:33،
3
3
سلام ببخشید کدوم کلاسش بوقش رو فرمونش و ایینه ها ش با دو با ر قفل زدن بسته میشه و کلاس ۱۵ رینگش چند پرس
1234567: 1396/2/308:49:43،
56
47
مچكريم از توليد خودروهاي دهه 80 ميلادي با مصرف صدي 12 و آلاينده با كيفيت پايين و قيمت بالا !

ببيي: 1396/2/308:51:07،
46
31
توليد خودروهاي قديمي و آلاينده و گران با شيب ملايم ادامه داره.نيسان آبي هم با مصرف صدي 18 همچنان توليد خواهد شد...!!

به اين ميگن تدبير!!
جوجو: 1396/2/309:02:40،
58
35
بيش از 12 سال از توليدش ميگذره!!! دارن مشخصات اعلام ميكنن....!

گير كيا افتاديم!؟
1234: 1396/2/309:03:37،
42
34
تو كشورهاي ديگه به زباله دان تاريخ پيوسته اينا دارن مشخصات تبليغاتي اعلام ميكنن!
reza: 1396/2/309:03:47،
66
40
عالیه ،خدایش نسبت به قیمتش خوبه وامکانات مناسبی هم داره،منتظرم این کلاس جدیدش بیادتوبازار،بخرمش
زاپاتا: 1396/2/309:05:18،
52
51
با اين حرفها مشتري پيدا نميشه.بزك كردن پيره زن باعث نميشه خواستگار براش بياد.
جمعش كنين و توليد خودروهاي بروز و ايمن و كم مصرفو شروع كنين به قيمت جهاني.
رضا: 1396/2/311:30:14،
124
41
اول از هر چيزي بگم كه هيچ خودروي ايراني به قيمتش نمي ارزه و همه شون نسبت به ژاپني ها و كره اي ها آشغالن
اما بين بد و بدتر ، پارس ماشين بديه. انصافا تو ايراني ها ماشين خوبيه. خصوصا پارس LX كه واقعا ماشين خوبيه.
پارس نه سنگيني و لش بودن سمند و دنا رو داره نه سبكي ٤٠٥ رو.
كيفيت اتاق پارس ال ايكس با پارس سال فرق داره و خيلي بهتره. دوتا پارس سال داشتم. الان پارس ال ايكس دارم. كيفيت ال ايكس خيلي بهتره. موتورش كه يه سر و گردن بالاتره. ترمزها عالي هستن. كولرش افت كمتري داره. صداي موتور خيلي كمه. شمع هاي فابريكشو با NGK ژاپني عوض كردم. با ٥٨ ليتر نزديك ٨٣٠ كيلومتر رفت! يعني حدود صدي ٧( دقيقا ٤٣٠ كيلومترش تو جاده بود و ٤٠٠ كيلومترش داخل شهر).
شتابش عاليه خصوصا دنده ٢و٣.
مجبوووووريم اينا رو بخريم و تا زنده ايم مطمئن باشيد تعرفه گمركي نه تنها كم نميشه بلكه هر سال بيشتر هم ميشه.
حسین : 1396/5/215:47:44،
18
8
اگر همه این آدما که نظر میدن مثل این آدم باشن به مردم کمک میکنن که چه چیزی بخرم اگر نظر بدیم تفاوت ماشینا چیه هر کسی یه ماشینی داره بدیش رو بگه و خوبی و امکانش مردم میتونن بهتر خرید کنن به قول اینا آقا کشور ما عوض نمیشه واقعا برای این کشور که یه روزی قدرتی داشته الان زندگی در آون مفت هم ارزش نداره باید تاسف خورد
علی: 1396/2/314:51:49،
33
53
کلا پارس مثل مدل های قدیمی نیست
من دارم همیشه خرابه ازش خسته شدم
داشبورد خشک و پلاستیکی صدا داره
اصلا با حال نیست
شانس : 1396/2/318:00:23،
33
57
کلا پارس از مد رفته و با کیفیت آشغالش حرفی دیگه نداره برا گفتن
شده ی ماشین پلاستیکی و آشغال
پژوپارس: 1396/4/2322:25:34،
26
8
اتفاقأحرف نداره من کلاس 15دارم حرف نداره عالی کیف میکنی سوارش میشی
شانس : 1396/2/318:02:28،
38
72
راستی ی چرخ هوندا آکورد 1992 _1993 به کل این پارس نو می ارزه
امیر: 1396/2/319:44:04،
53
24
پزو پارس نشون دادی که کیفت پایـــــین ملاکـــــ نیست پژو پارســـــــ #مرسی که هستیــــی
مری: 1396/2/321:59:29،
47
72
ماشین فقط سورن توربو با تجهیزات بیشتر از پارس
m: 1396/3/2702:42:37،
18
9
ولی حیف سورنی که میگی سیستم خنک کننده توربو رو نداره
عباس: 1396/5/2501:19:36،
3
3
شما اگر شیلنگ توربوش رو توی یدکی ها پیدا کردی به ما خبر بده چون ماشینم الان بخاطر یک شیلنگ دوماهه نمایندگی خوابیده
افشین: 1396/2/422:30:28،
54
24
من که متوجه تفاوت کلاس ۱۵ با ۱۳ نشدم. اگه کسی می دونه لطفا توضیح بده
امیر: 1396/2/517:20:35،
46
23

من که متوجه تفاوت کلاس 13با 15 نشدم اگه کسی اطلاع داره لطف کنید توضیح بدین
حبيب: 1396/2/611:53:07،
41
15
من که متوجه تفاوت کلاس ۱۵ با ۱۳ نشدم. اگه کسی می دونه لطفا توضیح بده
سید هادی: 1396/2/719:14:48،
33
8
این کلاس 15 هرچی که هست/ قیمت کارخونه اش حدود 200 تومن گرونتر ازکلاس 13 هست..
ظاهرا هنوز زیاد نیومده بازار...ولی بازار هم 400 تا باهم اختلاف قیمت دارن...
من تو اردیبهشت دارم تحویل میگیرم تو فاکتور من اول زده بود کد 28513 الان چند روزه عوض شده به 28515.
ظاهرا باید یک مبلغی رو دوباره بدم.چون هم کلاسش عوض شده وهم بیمه امسال گرونتر شده...
محمد: 1396/2/1304:06:58،
30
34
اقا کلاس15تریمش دو رنگه،کرم ومشکی،مثل دنا،خیلیم افتضاحه،فقط غربیلک فرمونش طرح چرمه.
سعيد: 1396/2/1800:13:54،
28
19
سلام . عزيز لطف ميكني از نماي داخل ماشين و داشبورد و فرمون كلا يه عكس بزاري ببينيم؟ ممنون
احسان: 1396/2/2519:58:33،
27
12
سلام دوستان پارس ال ایکس کلاس 28515 سیستم بازو بسته شدن فقل درها بعداز راه افتادن ماشینه و دزدگیر ساده 28513 اینارو نداره ولی مالتی پلکس داره همون هشدار دهنده ماشین بین مدلای پژو پارس بهترینشم همین ال ایکس
مجید : 1396/3/1319:40:42،
19
10
من یکی ثبت نام کردم تحویل دی به نظرم که ماشین خوب و عمریه
امیر محمد خدری: 1396/3/1815:18:59،
15
6
برایبهمن ماه ثبت نام کردم کلاس 15 دوست دارم ولی میگه شرکت هر کلاسی دوست داشت میفرسته نمیدونم این چه مدلیه پول بدی حق انتخاب نداشته باشی
مهدی: 1396/6/113:59:21،
4
2
آره من پژوپارس ال ایکس کلاس ۱۵دارم خیلی خوب حرف نداره داخل جاده به راحتی ۱۸۰تا میرم خیلی خیلی عالی من که راضی هستم صدای موتورش هم خیلی کم کولرش که حرف نداره اصلآ به حال موتور فرق نمیکنه کولرش.متشکر از همه.
مهدی: 1396/6/114:03:43،
4
2
سلام خداییش ماشین عالی من ۲۲۰ تا گازش دادم انگار ایستاده هس
امیر: 1396/3/2922:46:57،
9
10
من پارسTU5 کلاس ۲۸۵۱۵ گرفتم ولی نه پاور آینه داره و نه دزدگیر چیکار کنم؟شرکت میگه اینا همه همین طورن.
حسین شمس: 1396/4/116:27:20،
8
10
با سلام خدمت دوستان عزیز
من یکی کلاس 13 اول اردیبهشت ثبت نام کردم که احتمالا آذر تحویل میدن. دو تا سوال داشتم اول اینکه میشه کلاسشو به 15 تغییر داد یا خیر؟ و اینکه رینگ پنج پره در کدوم کلاسه؟ من شنیدم میگن کلاس 15 داره و کلاس 13 دوازده پره است ولی بعضی ها هم میگن کاملا شانسیه. اگر دوستان در این باره اطلاعات دارن ممنون میشم جواب سوالاتمو بدن بازم سپاسگزارم.
مهدی: 1396/5/106:31:39،
6
7
سلام دوست عزیزاین مدل دزدگیرنداره وصل کردن به بوق ماشین.
محمد: 1396/4/412:55:28،
9
6
خیلی جالبه.اینم از مملکت گل و بلبل.پول رو بلدن خوب بگیرن و سر موقع مسیج اعلام وصول پول بدن ولی حق انتخاب نداری و نمیدونی که کلاس 13 یا 15 بهت میدن.خیلی جالبه.میگن هرجی که شرکت دلش خواست...
حمید : 1396/4/1413:43:22،
6
4
اتفاقا بنده آذر95 کلاس 512 ثبت نام کرده بودم اما زمان ارسال دعوتنامه زده بود 513 حالا بازم معلوم نیست تحویل چه کلاسی میدن
رسول: 1396/4/2118:16:12،
5
4
سلام من مدل٩٤دارم.كلاس١٢.همه چيزش خوبه فقط پارس موتور tu5با گيربكس پژو زياد همخواني نداره!!دنده ١و٢خوبه!٣به بعد كم مياره!!بايد پر گاز برونيش!!ولي مصرف كمي داره.ميگنننند دارند ايراد دندهاشو تو كلاس١٥برطرف ميكنند
علي: 1396/4/2511:50:15،
31
9
سلام
من يه پارس ٨٦ داشتم فروختم.
حالا بين خريد پارس tu5 با دنا شك دارم.
زياد باماشين جايي نميرم مصرفم بيشتر شهري هست و سالي دوبار مسافرت.
پژو پارس tu5 +++ يا دنا ---
آرش: 1396/4/3121:36:23،
10
7
تیو فایو سری اولش خوب بود دیگه خرابش کردند
مجتبی زینالپور: 1396/5/419:40:48،
8
3
با عرض سلام قیمت کد28815 وخرید نقدی تحویل خودرو
می خواستم قیمت کلاس 13با 15 چقدر با هم فرق دارند .
مراد: 1396/5/908:33:45،
9
13
سلام دوستان پارس کلاس ۱۳و۱۵یکی ھستند فقط کامپیوتر ۱۵ بوش المان ھست ۲۲۰تا راہ میرہ ولی کامپیوتر ۱۳ زیمنس مال پراید ھست خودتو بکشی از۱۷۰تا بیشتر نمیرہ
مراد: 1396/5/1317:00:09،
4
2
سلام دوستان برچسبی کہ روی شیشہ جلوی پژو زدہ یہ کد دارہ بہاین صورت HH996890 اگہ کسی میدونہ بگہ این کد مربوط بہ کارخانہ کدام شھرستان ھست
احمد: 1396/5/1411:52:35،
6
3
بد بختب اینه که ما خودمون برای منافع دلالها کار میکنیم-این خودروهایی که مال 30سال پیش طراحی شدن رو میخریم- با بزک کردن خودرو هیچی حل نمیشه-تو خودروهای وطنی ال نود و 206 نسبتا مدرن ترن-و ایمنی نسبتا خوبی دارند- اونم بیشترش تبلیغاته- خنده دارش اینه میان ایمنی و گیفیت تندر رو بالاتر از جک و جیلی و بعضی خودروهایی که از همه لحاظ نسبت به تندر بالاتر اعلام میکنند- چقدر باید به شرکت داچیا و رنو حال بدیم تا اخرش به خاطر گرفتن شرایط و امتیازهای بیشتر سرمونو کلاه بزارن-خدا به داد بچه هامون برسه- فکرشو بکنین سال 1420 دارند ال نود هایی با بزک کردن میسازند و من و شما هم سر اون جنگ و جدل میکنیم-و برای خریدش سف مسبندیم- اونوقت افغان خودرو خودرو تولید میکنه در حد بی ام و شرکتهای داخلی هم میگن اینها کیفیت ندارند-خوشبحالمون فقط خودمون خودروی با کیفیت میسازیم
مشتری: 1396/5/1416:06:52،
5
1
سلام دوستان من پارسال مهر ماه ۹۵ ثبت نام کردم و کلاس ۱۳برام زدند.اردیبهشت ۹۶ مابقی پول که دادم زدند کلاس۱۳ تا حالا که تحویل نداد! از نمایندگی سوال کردم گفتند شاید تا آخر مرداد خودروی شما بیاد.
میلاد: 1396/5/2215:37:06،
3
1
سلام دوستان ماشین مادزگیر ساده همون بوق ماشین نداره ۹۶ برج ۴ تحویل گرفتم کلاس ۱۵ باید چکار کنم
علی: 1396/5/2601:02:58،
4
2
حالا پارس ال ایکس کلاس ۱۵ بهتره یا ۱۳
علیرضا: 1396/5/2700:50:51،
7
3
دوست من داری پارس رو با خودش مقایسه میکنی!
برای ۲تا آپشن که معلوم نیست چیه حساس نشو@
رضا: 1396/5/2719:57:51،
4
1
کلاس 15 آپشن های جدیدتری داره مثلا سیستم وایرلس آینه بغل و صندوق عقب و دماسنج و ...فقط صدای دزدگیرش آژیر نیست که میتونی آژیر بزاری واسش.
امیر: 1396/6/2322:29:17،
4
1
سلام.داش رضا ماشین منم کلاس ۱۵ ولی خبری از دزدگیر ساده نیست.شما چطور دزدگیرشو راه انداختی؟؟؟؟
p: 1396/5/2802:00:42،
13
4
توی ایران ماشینی شیک تر و خوش تیپ تر از پژو پارس نیت همین خوش تیپ بودنش میارزه به صدتا سمند... این حرف هایی ام که بعضی ها در مورد پارس میگن چیزایی که هر ماشین ایرانی داره.چون این چند سال اخیر دیگه همه ماشین ها ظریف شدن و دیگه محکمی سابق رو نداره.به هر حال اگه هزار سال هم که بگذره با پژو پارس طرفدار داره و محبوبه
مصطفی: 1396/5/3023:01:24،
6
1
به طور خلاصه می توان تفاوت کلاس های پژو پارس TU5 را به موارد زیر تقسیم کرد:

دماسنج روي داشبورد، بازکن درب صندوق عقب از داخل اتاق، سيستم اتولاک (قفل شدن درها پس از حرکت) ، مستر لاک ( با يک دکمه همه درها قفل و باز مي شوند) ، اتوفلاشر (در ترمزهاي شديد با کاهش ناگهاني سرعت، فلاشرها روشن مي شوند) ، تايمر چراغ سقف و آگاه كردن راننده از وضعيت باز و بسته شدن درب خودرو توسط چراغهاي راهنما ، چراغ سقفي و LED داخل جلوآمپر ، سيستم اخطار سرقت ساده با استفاده از بوق خودرو بجاي آژير دزدگير،قربیلک فرمان جدید
موارد اشاره شده در پژو پارس ال ایکس کلاس 28515 می باشد.
عبدالله: 1396/6/1923:35:22،
5
5
سلام دوستان من کلاس 13 هم مال رفیقام امتحان کردم همین امکانات داره اتولاک و مستر لاک پس این اینا همش چرته تازه کلاس 13 تیزتره بخاطر دریچه گاز سیمی...ولی کلاس 15 هم رفیقام دارن میگه تو سربالایی ها کم میاره بخاطر دریچه گاز برقی
عباس: 1396/6/2014:27:45،
5
2
باسلام.کلاس15را تازه خریدم نصبت به ماشینای ایرانی خیلی بهتره توسعه میکنم بخرید
عباس: 1396/6/2015:39:24،
2
1
پارس کلاس15 خریدم ولی هیچ اچاری نداره.یعنی هیچ ماشینی اچار نداره یا مال من اینجوره.
رضا: 1396/6/2400:31:00،
2
2
سلام خواهشا ازاونایی که اطلاع دارن کلاس ۱۵ بهتره یا ۱۳ لطف کنن بگن وایا شتاب گاز برقی ازسیمی کمتره
جواد: 1396/6/2620:26:40،
3
4
باسلام. من کلاس ۱۵ گرفتم حدود یکماه پیش شتاب و گاز خورش با ۱۳ فرقی ندارن ولی بهترین حسن کلاس ۱۳ پایین بودن آمپر حرارتشه نسبت به ۱۵
چون کلاس ۱۳ ای سی یو کروز داره و دما موتور رو روی در جهت حرارت پایین تنظیم می‌کنه لامصب این آمپر کلاس ۱۵ همش رو وسطه و حتی بالاتر از وسط هم می‌ره و خیلی رو اعصابم
بنظر من کلاس ۱۳ بهتره شک نکنید
محسن: 1396/7/923:33:25،
1
1
سلام.بنده الان ده روز میشه که کلاس ۱۵ رو صفر گرفتم.همه امکاناتی که دوستان قبلا فرمودند روش هست فقط باید بعضی هاشون رو خودت حتما فعال کنی(رجوع به دفترچه راهنما خودرو)خدایش ماشین خیلی خوبیه من که راضی هستم دقیقا هم نمیتونم نظرمو بدم چول تازه گرفتم هنوز تو مرحله آبندیش هستم.با این حال شتابش عالیه و همه امکاناتی که میگن رو داره.مرسی
امیر: 1396/7/1000:36:56،
2
1
سلام به همه دوستان میخواستم بدونم کلاس ۱۵ بهتره یا ۱۳
مسعود: 1396/7/1115:20:52،
3
1
با سلام من یه پارس ال ایکس 28515 ثبت نام کردهام موعد تحویلش مرداد بوده ولی هنوز تحویلم ندادن کسی هست راهنمایی کنه چند ماه تاخیر داره
حمید: 1396/7/1216:16:57،
2
1
دوست من در دعوتنامتون تاریخ نهایی سود مشارکت رو که زده خودش در توضیحات نوشته که حداکثر تا او تاریخ تحویل داده میشود مگر اینکه بازم تاخیر بخوره که بعید میدونم
حمید: 1396/7/1216:12:18،
4
3
سلام من کلاس 13 ثبت نام کرده بودم الان چند روزه دعوتنامه اومده که تو دعوتنامه تحویل کلاس 15 رو زدن. تحویلشم مهرماه بود که انداختن دی ماه 3 ماه تاخیر؟!
اصلا نمیدونم چرا این کارارو کردن؟! بعدشم سه تا خودرو دیگه معرفی کرده که پاارس سال بنزینی ، پارس سال دوگانه و دنا گفته بخوای میتونی با اینا عوض کنی و یه ماه دیگه تحویل بگیری!!! به نظرم از بس فروش اونا پایینهنسبت به پارس ال ایکس ایران خودرو میخواد اینجوری بفروشه دیگر محصولاتشو
فکر کنم تنها کاستی کلاس 15 به 13 در باز و بسته کردن آینه ها با دکمه داخل باشه دیگه مابقیش از 13 بالاتره
علی: 1396/7/1713:30:55،
2
5
خاک تو سر این مردم که فک میکنن با دو آپشن حدید که به ماشینای از رده خارج شده کشورهای دیگه خیلی بهتر شده ماشینا و دارن گرون میچاپوننتون این شرکت های ایران خودرو و سایپا.واقعا تاسف داره که هیچ مسئولی هم پیدا نمیشه با این گرونی و بی استانداری ماشینای ایرانی مقابله کنه
جاوید: 1396/7/2210:36:45،
4
1
تو کلاس ۱۳ سویج و دکمه تنظیم اینه ها ۲۰۶ ولی تو ۱۵ سویچ تاشو دکمه های تنظیم اینه بغل همون پارس سال و ۴۰۵ تو ۱۳ چراغ پشت امپر موقع روشن خاموش شدن به ارامی ولی تو ۱۵ اینطور نیست اینه ها تو ۱۳ از داخل جمع میشه ولی تو ۱۵ اینطور نیست صفحه کیلومتر و ضبط ۱۳ مارک کروز ولی تو ۱۵ سازه پویش تو ۱۳ کامپیوترش کروز دریجه گاز سیمی ولی تو ۱۵ برقیه.
میلاد: 1396/7/2409:48:19،
4
1
باسلام خدمت همه دوستان؛ فرق بارز کلاس 13 و 15 رو با چکیده یک مقاله علمی میخوام خیلی ساده عرض کنم که به تمام این شبهاتی که اینجا پیش اومده پایان بدم، ببینید کلاس 15 که مجهز به پدال برقیه امکان کنترل دقیق ورود هوا به داخل موتور رو داره و همین باعث کاهش مصرف سوخت و آلودگی میشه که این یک مزیت محسوب میشه، اما یک عیب خیلی اساسی در پدال برقی وجود داره اون اینکه، یک تاخیری بین فشردن پدال گاز و باز شدن دریچه گاز هست که این عامل باعث میشه شتاب بشدت کاهش و درنتیجه در سربالایی ها راننده احساس ضعف کنه و ناراضی باشه و حس اسپرت بودن ماشین به کل از بین میره!ولی در پدال های سیمی وقتی پدال فشرده میشه فرمان بطور کامل و مستقیم به دریچه گاز منتقل میشه و تاخیری وجود نداره و همینه که کلاس 13 دارای شتاب بیشتری نسبت به کلاس 15 داره
میلاد: 1396/7/2409:56:43،
3
1
در کلاس 15 چون پدال برقی هست زمانی که بطورناگهانی پا رو پدال میذاریم تا شتاب بگیریم یک تاخیر وجود داره و اونم هم به این دلیله که این تغییر ناگهانی توسط سامانه مدیریت موتور آنالیز میشه و یک نسبت بهینه ای رو بین فشردن پدال و هوای ورودی به موتور بوجود میاره که این عامل یک عیب و یک مزیت داره، مزیتش کاهش سوخته و الودگیه و عیبش کاهش شتاب خودرو و کاهش کشش در سربالایی هستش، ولی در کلاس 13 که پدال سیمی هست تغییرات ناگهانی که رو پدال صورت میگیره بطور کامل به دریچه گاز منتقل میشه و تاخیری وجود نداره و شتاب بالا میره و در سربالایی دیگه ضعف نداره که این یک مزیته و اعصاب راننده از شتاب و کشش پایین خرد نمیشه، ولی مقداری مصرف رو بالا میبره ، و فرق دیگه بین کلاس 13و15 همون امکانات رفاهی داخل کابینه که به نظر من شتاب و کشش کلاس 13 بخاطر پدال سیمی به همه این امکانات جزیی رفاهی میچربه !
سعید: 1396/7/2422:43:30،
1
1
سلام.این سیستم دزدگیر که وصلش کردند به بوق ماشین،نمیشه فعال و غیرفعالش کرد از طریق ریموت یا دگمه نداره داخل خودرو؟یا باید از زیر کاپوت بلندگوشو قطع کنیم؟

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:
در صورتی که تمایل دارید بعد از تایید از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود ، علامت بزنید

در صورتی که تمایل دارید بعد از پاسخ به نظر شما از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود، علامت بزنید
نگین خودرو
رزرو هتل

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

آسایشگاه خیریه
تورآنتالیا
فروشگاه اینترنتی مد و پوشاک دیجی استایل
بلیط قطار