کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

آیا نعمت‌زاده در کابینه دولت بعدی هم خواهد بود؟


کد خبر : ۳۵۵۰۸شنبه، ۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۹:۰۶۳۲۳۱ بازدید

وزیر صنعت، معدن و تجارت دولت یازدهم در خصوص مباحث مطرح شده پیرامون حضور یا عدم حضورش در کابینه دولت بعد در صورت انتخاب ...

وزیر صنعت، معدن و تجارت دولت یازدهم در خصوص مباحث مطرح شده پیرامون حضور یا عدم حضورش در کابینه دولت بعد در صورت انتخاب مجدد حسن روحانی، پاسخ داد.

محمدرضا نعمت‌زاده که امروز (شنبه) در نشست خبری سخن می‌گفت، در پاسخ به این سوال که در کابینه دولت بعدی هم خواهد ماند؟ اظهار کرد: این مملکت متعلق به ماست و باید همه تلاش کنیم در زمینه‌های مختلف فکری و غیره تا جایی که می‌توانیم به پیشرفت آن کمک کنیم.

وی ادامه داد: در این میان رسانه‌ها نیز اگر در زمینه‌ اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی مردم تلاش کنند نقش خود را ایفا کرده‌اند و اگر این تلاش‌ها خیرخواهانه باشد قطعا ثواب خواهند برد، اما اگر تلاش‌های صورت گرفته حالت کاسبکارانه داشته و یا گاه شیطنت باشد گناهی نیز به آن اضافه خواهد شد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت همچنین عنوان کرد: با توجه به این‌که از ابتدا در حوزه صنعت بوده‌ام و در این حوزه بزرگ شده‌ام تا زمانی که باشم خدمت خواهم کرد، اما طبیعی است سن قانونی برای بازنشستگی در نظر گرفته می‌شود و قرار نیست که انسان تا پایان عمر کار دولتی انجام دهد، البته در این حوزه شرایط افراد نیز متفاوت است.

نعمت‌زاده ادامه داد: درست است که سلامتی که نعمتی بزرگی محسوب می‌شود و خدا آن را به من داده است اما به هرحال ما نیز به دنبال تربیت جوانان هستیم و شرایط من مانند ۱۰ سال قبل نیست. در این دوره نیز قصد ورود به کابینه را نداشتم و از ابتدا با رییس جمهور شرط کرده بودیم و خود من نیز چند نفر را برای این پست معرفی و روی انتخاب آنها حتی پافشاری هم کردم.

وی در ادامه عنوان کرد: در هر صورت این پست‌ها مهم نبوده و مهم خدمت است، اما اگر در این زمینه من هم تجربه‌ای دارم متعلق به مردم هستم.

وزیر صنعت، معدن و تجارت همچنین به بخشی از تجربیاتی که طی این سال‌ها در بخش‌های مختلف از پتروشیمی تا سایر بخش‌ها داشته اشاره کرد و گفت: در دوره‌ای در منطقه آزاد چابهار مشغول فعالیت شدم و صنعت پتروشیمی را ایجاد کردیم؛ بدین ترتیب ۲۰ واحد پتروشیمی در آن منطقه به ثبت رسید که من نیز سهمی مدیریتی از این بخش داشتم تا بتوانم فعالیت کنم اما به هر صورت همان طور که گفتم این موضوعات حتی به اندازه یک اپسیلون برای من تفاوت ندارد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها