کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

فروش رسمی هیوندای النترا جدید 2017 برای اولین بار در ایران + قیمت


کد خبر : ۳۵۴۸۷شنبه، ۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۴:۰۷۱۶۲۵۶ بازدید

در فاصله کوتاهی از عرضه نسل جدید سدان محبوب هیوندای در بازارهای جهانی، آسان موتور، نماینده هیوندای کره جنوبی در ایران از امروز ...
فروش رسمی هیوندای النترا جدید 2017 برای اولین بار در ایران + قیمتفروش رسمی هیوندای النترا جدید 2017 برای اولین بار در ایران + قیمت

در فاصله کوتاهی از عرضه نسل جدید سدان محبوب هیوندای در بازارهای جهانی، آسان موتور، نماینده هیوندای کره جنوبی در ایران از امروز پیش‌فروش رسمی نسل جدید خودروی محبوب هیوندای الانترا را آغاز نموده است.

هیوندای الانترا در سال‌های اخیر یکی از محبوب‌ترین سدان های هیوندای در ایران و البته بازارهای جهانی بوده است و در ایران نیز حضور پررنگی در بازار خودروهای وارداتی داشته. هیوندای مدتی پیش نسل جدید این خودرو محبوب را با طراحی به‌روزتر، امکانات بیشتر و البته تغییراتی در بخش‌های فنی به‌عنوان نسل جدید الانترا روانه بازار کرد و اینک آسان موتور، نماینده هیوندای کره جنوبی در ایران اعلام کرد پیش‌فروش نسل جدید این خودرو را از امروز شنبه، 2 اردیبهشت آغاز شده است.

بر اساس اعلام آسان موتور، خودروهای عرضه شده در این طرح مدل 2017 بوده و با شرایط تحویل 120روزه پیش‌فروش می‌شوند. قیمت این خودروها به‌صورت علی‌الحساب و بدون در نظر گرفتن مالیات بر ارزش افزوده 136 میلیون تومان است.

هیوندای الانترا 2017 با موتوری دو لیتری به قدرت 156 اسب بخار و با طیف بسیار کاملی از امکانات روانه بازار ایران خواهد شد.

شرایط فروش هیوندای النترا 2017 در ایران - اردیبهشت 96:

شرایط فروش هیوندای النترا 2017 در ایران - اردیبهشت 96

مشخصات کامل هیوندای النترا 2017 در ایران



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها