کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

متوسط قیمت هر متر آپارتمان در تهران


کد خبر : ۳۵۴۶دوشنبه، ۲۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۸:۱۳:۲۱۵۸۹۶ بازدید

رییس اتحادیه مشاوران املاک تهران متوسط قیمت هر متر مربع آپارتمان در شهر تهران را حدود چهار میلیون تومان اعلام کرد.

حسام عقبایی اظهار کرد: از سال گذشته تاکنون افزایش قیمت مسکن را شاهد بودیم اما در حال حاضر متوسط قیمت مسکن به حدود چهار میلیون تومان می‌رسد.

وی با اشاره به نوسانات قیمت مسکن در بهمن سال گذشته اظهار کرد: از اواخر سال گذشته قیمت مسکن افزایش یافت که اکنون قیمت مسکن در مناطق مختلف بسته به نوع ساخت و قیمت زمین متغیر است.

عقبایی افزود: برخی مناطق تهران به دلیل نوع فرهنگ محله، آب و هوا و عوامل متعدد دیگر با استقبال خرید همراه می‌شوند. از سوی دیگر ممکن است دو واحد مسکونی در یک ساختمان با تفاوت قیمتی عرضه شوند.

رییس اتحادیه مشاوران املاک تهران گفت: ممکن است در یک ساختمان دو واحد مسکونی به دلیل نوع ساخت داخلی، امکانات ویژه یا دید مناسب با اندکی تفاوت قیمت فروخته شوند.معاون وزیر راه و شهرسازی نیز متوسط قیمت خانه در تهران را متری 3.8 تا چهار میلیون تومان اعلام کرده و گفته است قیمت مسکن به کف بازار رسیده و متقاضیان مصرفی می‌توانند برای خرید اقدام کنند.

ابوالفضل صومعلو گفت که بازار مسکن از ابتدای پاییز امسال روند ثبات به خود گرفته و اکنون متقاضیان به سمت بازار مسکن می‌آیند.به گفته وی با توجه به جداول موجود از قیمت‌ خانه در تهران،‌ بیشترین کاهش قیمت‌ها در نیمه اول سال و تا مهرماه صورت گرفت و نیمه دوم امسال با ثبات نسبی قیمت مسکن همراه بوده است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها