کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

حداقل و حداکثر حقوق آموزش و پرورشی‌ها اعلام شد


کد خبر : ۳۵۳۷۰سه شنبه، ۲۹ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۹:۵۸۱۸۷۱۹ بازدید

معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش بخشنامه تعیین ضریب حقوق سال 96 کارکنان را ابلاغ کرد که بر اساس آن ضریب ...

معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش بخشنامه تعیین ضریب حقوق سال 96 کارکنان را ابلاغ کرد که بر اساس آن ضریب، حداقل و حداکثر حقوق و مزایای مستمر شاغلان مشخص شده است.

حسین فرزانه، بخشنامه مربوط به تعیین ضریب حقوق سال ۹۶ را ابلاغ کرد. 

در این بخشنامه آمده است: «مطابق مصوبه ۲۶ فروردین ۹۶ هیئت وزیران در ارتباط با تعیین ضریب حقوق، حداقل و حداکثر حقوق کارمندان شاغل مشمول قانون مدیریت خدمات کشوری اعلام می‌شود.

ضریب حقوق سال ۹۶ شاغلین مشمول قانون مدیریت خدمات کشوری 1.695 ریال است. 

حداقل حقوق و مزایای مستمر شاغلان موضوع ماده ۷۶ قانون مدیریت خدمات کشوری برای کارمندان دستگاه‌های اجرایی مشمول این قانون و سایر مشمولین ماده مذکور در سال ۹۶ به میزان ۱۰ میلیون و ۳۵۰ هزار ریال و حداکثر حقوق این کارکنان ۷ برابر حقوق مذکور در این بند به میزان ۷۲ میلیون و ۴۵۰ هزار ریال خواهد بود.

مطابق بند الف. تبصره ۱۲ قانون بودجه سال ۹۶، افزایش ریالی مذکور از تفاوت تطبیق درج شده در احکام حقوقی کارمند کسر نخواهد شد و تفاوت مورد نظر در حکم حقوق ثابت باقی خواهد ماند.

امتیازات سنوات خدمت، تجربه مربوط و مشابه، دوره‌های آموزشی طی شده و سوابق خدمت در مشاغل مدیریتی و سرپرستی کارکنان در سال ۹۵ با توجه به جدول شماره ۳ و تبصره یک بند ۶ فصل دوم دستورالعمل مورخ ۲۱ اردیبهشت سال ۸۸ معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور قابل احتساب است. 

به موجب تبصره ۳ بند ۶ فصل دوم این دستورالعمل، حداکثر امتیاز قابل احتساب بابت سنوات خدمت و تجربه ۳۰ سال خواهد بود.

در اجرای ماده ۷۴ قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت مصوب سال ۹۳ کمک هزینه ازدواج و فوت در سال جاری مبلغ ۱۱ میلیون و ۱۷ هزار و ۵۰۰ ریال قابل پرداخت است.

فوق‌العاده ماموریت روزانه داخل کشور کارمندان با رعایت ماده ۱۳ ضوابط اجرایی قانون بودجه سال ۹۶ کل کشور و مطابق آئین‌نامه فوق‌العاده روزانه ماده ۳۹ قانون استخدام کشوری و اصلاحات بعدی آن قابل پرداخت است». 



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها