کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

اجازه نخواهیم داد تلگرام از اپراتورها شکایت کند


کد خبر : ۳۵۳۶۰سه شنبه، ۲۹ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۳:۳۲۶۱۹۰ بازدید

وزیر ارتباطات در مورد مسدود شدن سرویس پیام صوتی شبکه اجتماعی تلگرام گفت: این سرویس با حکم قضایی، مسدود شده و دلایل آن ...

وزیر ارتباطات در مورد مسدود شدن سرویس پیام صوتی شبکه اجتماعی تلگرام گفت: این سرویس با حکم قضایی، مسدود شده و دلایل آن را باید از قوه قضاییه بپرسید.

محمود واعظی در حاشیه چهارمین همایش سراسری مدیران وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در جمع خبرنگاران در خصوص دلایل مسدود شدن سرویس تماس صوتی تلگرام اظهار داشت: این سرویس با هماهنگی وزارت ارتباطات برقرار شده بود و کاربران می توانستند از طریق آن با یکدیگر مکالمه کنند. این در حالی است که روز گذشته و با حکم قضایی که به اپراتورهای موبایل و اینترنت ارائه شد این سرویس مسدود شده است.

وی توضیح داد: از آنجایی که من در مسافرت بودم از چند و چون دلایل این حکم خبر ندارم اما با توجه به ا ینکه این حکم از سوی دادستانی بوده، باید از قوه قضاییه در مورد آن سوال کنیم.

وی در خصوص موضوعی که در مورد شکایت تلگرام از اپراتورهای تلفن همراه مطرح شده بود گفت: ما به هیچ عنوان اجازه شکایت نمی دهیم و از اپراتورهای داخلی درمقابل این شبکه پیام رسان خارجی حمایت خواهیم کرد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها