کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

بهای جهانی طلا امروز پنجشنبه در بازارهای جهانی


کد خبر : ۳۵۱۶۷پنجشنبه، ۲۴ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۴:۲۵۱۰۸۷ بازدید

به دنبال افزایش تنش های سیاسی در روابط آمریکا با روسیه و کره شمالی و ادامه روند نزولی ارزش دلار ، قیمت جهانی طلا امروز پنجشنبه بار ...
بهای جهانی طلا امروز پنجشنبه در بازارهای جهانیبهای جهانی طلا امروز پنجشنبه در بازارهای جهانی

به دنبال افزایش تنش های سیاسی در روابط آمریکا با روسیه و کره شمالی و ادامه روند نزولی ارزش دلار ، قیمت جهانی طلا امروز پنجشنبه بار دیگر افزایش یافت و به بالاترین سطح در 5 ماه اخیر رسیده است.

پس از اظهارات دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در انتقاد از بالا بودن بیش از حد ارزش دلار ، روند صعودی قیمت جهانی طلا تشدید شده است.

بر اساس این گزارش افزایش تنش در روابط سیاسی آمریکا با روسیه و کره شمالی نیز تقاضای مکان امن سرمایه گذاری برای طلا را در بازارهای بین المللی افزایش داده است.

قیمت هر اونس طلا امروز پنجشنبه به بیش از 1285 دلار رسیده است. قیمت طلا در ابتدای مبادلات امروز تا سطح 1287 دلار نیز افزایش یافته بود که این رقم از 10 نوامبر بی سابقه بوده است.

ترامپ در مصاحبه با روزنامه مشهور وال استریت ژورنال تاکید کرد که دلار آمریکا بیش از حد قوی است و من ترجیح می دهم که فدرال رزرو نرح بهره بانکی را همچنان در سطح پایین نگه دارد.

برایان لان مدیر موسسه سرمایه گذاری گلدسیلور سنترال در سنگاپور در این باره تاکید کرد: سرمایه گذاران زیادی برای خرید طلا بار دیگر وارد بازار شده اند. تقاضای مکان امن سرمایه گذاری برای طلا با افزایش چشمگیری روبرو شده است. سرمایه گذاران نگران تنش های سیاسی بین المللی و همین طور وضعیت ارزش دلار هستند.

وی در ادامه افزود: به نظر من قیمت طلا در شرایط کنونی برای رسیدن به سطح مقاومتی 1300 دلاری تلاش زیادی می کند.

وانگ تائو تحلیلگر تکنیکال بازارهای بین المللی نیز پیش بینی کرد که قیمت هر اونس طلا در کوتاه مدت تا 1303 دلار افزایش خواهد یافت. به اعتقاد وی شکسته شدن سطح مقاومتی 1282 دلاری تاثیر زیادی بر ادامه روند صعودی قیمت طلا خواهد داشت.

جیسون کریسولا تحلیلگر ارشد موسسه سرمایه گذاری ام کی اس نیز تاکید کرد: اظهارات ترامپ درباره دلار کافی بوده تا قیمت طلا سطح مقاومتی 1280 دلاری را شکسته و به سوی سطح مقاومتی بعدی یعنی 1300 دلار حرکت کند.

شاخص ارزش دلار با 0.7 درصد کاهش به کمتر از 100.05 واحد رسیده است. ادوارد میر تحلیلگر برجسته موسسه اف سی استون تاکید کرد: فدرال رزرو همچنان در مسیر افزایش 2 بار نرخ بهره تا پایان امسال قرار دارد. به نظر می رسد فدرال رزرو در نشست ژوئن نرخ بهره را افزایش دهد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها