کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

سود دایملر از فروش انواع مدل‌های بنز 2 برابر شد


کد خبر : ۳۵۱۴۶چهارشنبه، ۲۳ فروردین ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۰:۳۴۲۷۷۷ بازدید

گروه خودروسازی دایملر در آلمان اعلام کرد که فروش انواع مرسدس بنزهای تولیدی این شرکت در 3 ماهه‌ی اول سال جاری میلادی به رکوردی جدید ...
سود دایملر از فروش انواع مدل‌های بنز 2 برابر شدسود دایملر از فروش انواع مدل‌های بنز 2 برابر شد

گروه خودروسازی دایملر در آلمان اعلام کرد که فروش انواع مرسدس بنزهای تولیدی این شرکت در 3 ماهه‌ی اول سال جاری میلادی به رکوردی جدید دست ‌یافته و سود حاصل از آن بیش از "پیش‌بینی‌های کارشناسان" بوده است.

بنا بر گزارش شرکت خودروسازی دایملر که روز چهارشنبه (12 آوریل) منتشر شد، سود حاصل از فروش تولیدات این شرکت از اول ژانویه تا پایان ماه مارس ۲۰۱۷، تقریبا دو برابر سال گذشته بوده و به ۴ میلیارد و یک میلیون یورو بالغ می‌شده است. این رقم در سه ماهه‌ی اول سال ۲۰۱۶ برابر ۲ میلیارد و ۱۵ میلیون یورو بود. کارشناسان دایملر برای سه ماهه‌ی گذشته، رشدی بالغ بر ۳ میلیارد و ۵۰۰ هزار یورو پیش‌بینی ‌کرده بودند.

خودروی‌های مدل C مرسدس در میان تولیدات دایملر، بیشترین سود را عاید این شرکت کرده که از یک میلیارد یورو در سال گذشته و به ۲ میلیارد و ۲ میلیون یورو در سال جاری رسیده است. کارشناسان دایملر می‌گویند، عواید حاصل از این فروش که بر ۹،۸ درصد بالغ می‌شود، تقریبا با هدف میان‌مدت دایملر که دستیابی به ۱۰ درصد رشد بوده، برابر است.

در این راستا سود ناشی از فروش کامیون‌های دایملر نیز که ابتدا چندان استقبالی از آن‌ها نشد، نسبت به سال گذشته حدود یک سوم افزایش یافت و به مبلغی بالغ بر ۶۶۸ میلیون یورو رسید. بر اساس گزارش گروه خودروسازی دایملر، فروش سایر انواع خودروهای مرسدس نیز رشدی مشابه را نشان می‌دهند.  

گفته می‌شود که رکورد جدید دایملر در فروش خودروهای این شرکت، ارزش سهام آن را ۳ درصد افزایش داده و به ۶۸ یورو و ۶۰ سنت رسانده است.

به‌طورکلی میزان افزایش سود دایملر در سه‌ماهه‌ی اول سال جاری میلادی نسبت به سال گذشته که به‌طور غیرمنتظره‌ای ضعیف بود، نزدیک به ۸۶ درصد بوده است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها