کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

شرایط جدید فروش محصولات دیار خودرو


کد خبر : ۳۵۰۳شنبه، ۲۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۹:۴۹:۳۱۱۴۱۷۰ بازدید

نیرو خودرو آسیا (مجری انحصاری فروش و خدمات پس از فروش محصولات دیار خودرو) از فروش محصولات خود در نمایشگاه خودرو اصفهان خبر داد.
شرایط جدید فروش محصولات دیار خودروشرایط جدید فروش محصولات دیار خودرو

آقای چلونگر ( مدیر عامل شرکت )  پیش از دیار خودرو دوران نسبتا سختی را با کیش خودرو سپری کرده بود و از این جهت با همه زوایای بازار خودرو در ایران آشناست . وی همچنین وضعیت نظارت بر تمامی نمایندگی های مجاز اصفهان را بر عهده دارد . آقای چلونگر در گفت و گو با خودرو امروز از مثبت بودن آینده محصولات BAIC و Greatwall از دریچه دیار خودرو خبر دارد . وی افزود : فراز و نشیب در بازار ایران هیچ گاه تمامی ندارد اما دیار خودرو حرکت جدیدی را در این بازار پایه گذاری کرد که طی آن تصور عمومی جامعه نسبت به خودرو های چینی کاملا تغییر کرد. به عقیده وی ارائه وانت Deer در ابتدای کار شرکت دیار خودرو ، حرکتی بود که تصور مردم نسبت به خودرو های چینی را متحول کرد . Deer که کاملا بر پایه پیشرانه و پلت فرم وانت هایلوکس توسعه یافته نشان داد که خودرو های چینی الزاما بد نیستند .

وی در پاسخ به این سوال که معمولا چه دسته از مشتریان به سراغ سابرینا می آیند گفت : عمده خریداران این خودرو بودجه ای بین 50 تا 60 میلیون دارند و می خواهند مناسب ترین خودرو را برای خانواده خریداری کنند . وی همچنین از تاکید بیش تر مردم روی تجهیزات ایمنی برای خرید خودرو خبر داد و به این نکته اشاره کرد که عمده مشتریان پیش از بررسی خودرو در مورد ترمز و کیسه های هوای خودرو سوال می کنند . سابرینا نیز ضمن بهره گیری از امکانات قابل توجه در این حوزه ، خودرو مورد پسند عموم مشتریان است .

وی همچنین به پشتیبانی ساب سوئد از محصولات شرکت دیار خودرو اشاره و این موضوع را به عنوان یکی از نقاط قوت دیار خودرو در ایران مطرح کرد .

چلونگر به عنوان یکی از افراد با سابقه در بازار خودرو و همچنین نماینده قدیمی محصولات دیار خودرو وضعیت سابرینا را در بازار دست دوم ها مثبت ارزیابی کرد و پیش بینی کرد که اختلاف قیمت کارخانه و بازار ایران خودرو طی روز های آیند به 2-3 میلیون تومان برسد .

وی همچنین اعلام کر که هم اکنون این محصولات به صورت وارداتی عرضه می شوند و در آینده نزدیک تولید آن ها در دیار خودرو آغاز خواهد شد . به گفته چلونگر آغاز تولید داخل این خودرو موجب کاهش قیمت خواهد شد اما ابراز امیدواری کرد که کیفیت خودرو همچنان در بهترین حالت باقی بماند . چلونگر در ادامه افزود : با توجه به وارداتی بودن بخش عمده سابرینا ها تا سال آینده ، این دسته از خودرو ها تا پیش از آغاز تولید در دیار خودرو ارزش قابل توجهی در بازار پیدا خواهند کرد .


شرایط فروش , ویژه نمایشگاه اصفهان :

hhzlj15zzyv9a5jzxc.png
 



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها