کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

ساعات کار بانک پاسارگاد در 6 ماهه اول سال 96 اعلام شد


کد خبر : ۳۴۷۵۵چهارشنبه، ۹ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۱:۴۵۸۴۴ بازدید

بانک پاسارگاد ضمن تبریک به مناسبت آغاز سال جدید و آرزوی سلامت و موفقیت برای هم‌میهنان گرامی، ساعات کار ستاد و شعبه‌های خود را در شش ماهه ...

بانک پاسارگاد ضمن تبریک به مناسبت آغاز سال جدید و آرزوی سلامت و موفقیت برای هم‌میهنان گرامی، ساعات کار ستاد و شعبه‌های خود را در شش ماهه اول سال ۱۳۹۶ اعلام کرد.

تمامی شعبه‌های این بانک در استان‌های تهران و البرز، در روزهای شنبه تا چهارشنبه، از ساعت ۷:۳۰ صبح الی ۱۶ بعدازظهر و در روزهای پنج‌شنبه از ساعت ۷:۳۰ صبح الی ۱۳ بعدازظهر تمامی خدمات بانکی را به مشتریان ارایه می‌دهند.

شعبه‌های بانک در سایر استان‌ها نیز در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۷:۳۰ الی ۱۳:۳۰ در باجه صبح و از ساعت ۱۷ الی ۱۹ در باجه عصر آماده خدمات‌دهی به هم‌میهنان هستند. در روزهای پنج‌شنبه نیز این شعبه‌ها از ساعت ۷:۳۰ صبح تا ۱۳ بعدازظهر در خدمت هم‌وطنان گرامی هستند.

همچنین واحدهای ستادی بانک پاسارگاد، طبق روال گذشته، در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۷:۳۰ صبح الی ۱۵:۳۰ بعدازظهر و در روزهای پنج شنبه از ساعت ۷:۳۰ صبح الی ۱۲:۳۰ بعدازظهر آماده پاسخگویی به مراجعه‌کنندگان و پشتیبانی از شعبه‌های بانک هستند.

ساعت‌کار شعبه‌های کیش و قشم نیز هماهنگ با زمان فعالیت سایر بانک‌های مستقر در مناطق آزاد کیش و قشم خواهد بود که در فصول مختلف توسط سازمان مناطق آزاد متبوع اعلام خواهد شد.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها