کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

شاخص بورس تهران در پایان معاملات روز چهارشنبه


کد خبر : ۳۴۷۵۲چهارشنبه، ۹ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۲:۵۱۵۶۷ بازدید

در آخرین روز معاملات بورس تهران در این هفته قندی ها به رشد به خود ادامه داده اند و نمادهای در این گروه با صف خرید مواجه شدند همچنین ...

در آخرین روز معاملات بورس تهران در این هفته قندی ها به رشد به خود ادامه داده اند و نمادهای در این گروه با صف خرید مواجه شدند همچنین بیشتر نمادهای گروه خودرو امروز شرایطی کاهشی را تجربه کردند.

امروز چهارشنبه شاخص کل بازده نقدی و قیمتی بورس اوراق بهادار تهران نسبت به روز گذشته ۳۵ واحد رشد کرد و به رقم ۷۷ هزار و ۵۸۴ واحدی رسید. همچنین شاخص کل هم وزن پس از ۵۶ واحد رشد در تراز ۱۶ هزار و ۱۱۵ واحد ایستاد.

شاخص آزاد شناور نیز ۵۲ واحد بالا رفت و عدد ۸۵ هزار و ۲۳۶ واحدی را تجربه کرد شاخص بازار اول با ۱۵ واحد رشد به رقم ۵۴ هزار و ۵۲۸ واحدی رسید و شاخص بازار دوم رشد ۱۳۳ واحدی را تجربه کرد و تا کانال ۱۶۸ هزار و ۱۴۱ واحدی بالا رفت.

امروز اکثریت نمادها در گروه خودرو روند کاهشی در قیمت پایانی و قیمت آخرین معامله را تجربه کردند، هرچند که نمادهایی هم بودند که رشد در قیمت پایانی را تجربه کردند؛ در این گروه ۱۰۵ میلیون و ۷۹۲ هزار سهم به ارزش بیش از ۱۳ میلیارد تومان مورد دادوستد قرار گرفت.

اما قندی ها در ادامه رشدی که دیروز داشته اند امروز نیز از رشد قابل ملاحظه‌ای برخوردار بودند و یکدست در قیمت پایانی و آخرین قیمت معامله رشد کردند تعدادی از نمادها در این گروه همچنان با صف خرید همراه هستند.

نماد های زیادی در گروه فلزات اساسی  نیز امروز با رشد قیمت پایانی و قیمت آخرین معامله روبرو شدند، هرچند که تعداد کمی از نمادها نیز شرایط کاهشی را تجربه کردند. در این گروه ۲۵ میلیون ۹۳۳ هزار سهم به ارزش بیش از ۷ میلیارد تومان در ۳۵۵۶ نوبت، معامله شد.

ارزش معاملات بورس تهران امروز به رقم ۹۵ میلیارد و ۹۶۹ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان بالغ شد که این رقم ناشی از دست به دست شدن ۵۸۴ میلیون و ۵۸۵ هزار سهم و اوراق مالی قابل معامله  در حدود ۶۰ هزار نوبت داد و ستد بود.

آیفکس نیز امروز ۳.۹ واحد رشد کرد به رقم ۸۸۷.۵ رسید. ارزش معاملات فرابورس ایران به عدد ۱۴۴ میلیارد و ۳۴۷ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان بالغ شد که‌ این رقم ناشی از دست به دست شدن ۲۷۱ میلیون و ۳۷۸ هزار سهام و اوراق مالی قابل معامله در بیش از ۲۹ هزار و نوبت معامله بود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها